Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har dere raskere linje enn det dere betaler for?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg får denne hastigheten på Itavisen! burde jeg klage? Har Delta Linje.

 

IP-adressen 80.***.**.*** lastet ned 964677 Bytes

på 3.969 sekunder.

 

Nedlastingshastighet: 1944 kbit/s... har jeg rett til mere? eventuelt hvor mye mere? 8)

Du skal vel ha noe med 2048K...send en mail til NGT der du sier at du har for treig linje...da setter de nok opp farten med en gang ;)
Lenke til kommentar

Kjenner en som betaler for BRAVO linjen...i begynnelsen fikk han 1Mbit hastighet. En gang satte de ned hastigheten til 500K ett eller annet...så sendte han mail til NGT om at linja var for treig...samme dagen skrudde NGT opp hastigheten til 2.3Mbit! damn han er heldig :D NGT gjør mye feil når det gjelder slikt :yes: men en bra feil spør du meg ;)

Lenke til kommentar
jeg får denne hastigheten på Itavisen! burde jeg klage? Har Delta Linje.

 

IP-adressen 80.***.**.*** lastet ned 964677 Bytes

på 3.969 sekunder.

 

Nedlastingshastighet: 1944 kbit/s... har jeg rett til mere? eventuelt hvor mye mere? 8)

 

Klag, skal vedde på at de skrur den opp endel!!

Lenke til kommentar
Betaler for Nextgentel sin BRAVO linje som er 704k/384k. Betaler 499kr som er vanlig pris for BRAVO abn. på routeren min (netopia 3351) står det 1248k/512k på itavisen får jeg 1069K...må si meg meget fornøyd med det...men kunne gjerne tenkt meg ECHO hastighet da... ;)
Nneeeiiiii!!! nå har NGT skrudd ned hastigheten til 864K/384K!! fakk! nå ble jeg sur :grumpy: ...skal jo egentlig ha mindre hastighet en det da...har sendt mail til NGT om at linja er treigere enn den skal være ;) får håpe at de skrur opp hastigheten igjen... :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...