Gå til innhold

Zelda The Wind Waker for og imot


charlsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har noe imot alle fjortissene og småfolket ned til 11år som er blitt for voksne for gamecube og nintendo64 og tror de er voksne og tøffe om de spiller xbox eller ps2 istedet.

 

Tja, selv er jeg 27, er iherdig Zelda fan (og nå metroid). Har flere Konsoll, både ps2 og xbox, nes, snes (og igår fikk jeg en gammel n64). Grafikken i det nye zelda spillet er rar, jeg tviler ikke på at story og alt er kjempe bra (som alltid når nintendo releaser noe), men grafikken er ikke særlig pen (synes jeg). Allikevel, GC skal jeg nok ha, for det er så mange unike spill som ikke kommer på xbox/ps2/pc

Lenke til kommentar

Testa en demo av spillet en stund da jeg var i Svinesund i påsken...

 

Jeg syntes det hørtes sugent ut da jeg fikk vite, for en stund tilbake, at spillet skulle være Cel- shadet, da resultatet aldri pleier å være spess imponerende, (Jet Set Radio Future, Auto Modelista...) men Cel- shadingen i Zelda er nydelig utført, og gir en skikkelig god "ut- på- eventyr"- Følelse i stil med Monkey Island.... :)

 

Jeg sitter iallefall igjen med et godt intrykk av spillet...

Lenke til kommentar

Leste i et spill-mag her om dagen også, der de hadde vært på E3 eller ECTS elns, og testet en beta av Wind Walker. De var ganske tvilsomme til det i starten, pga av den "rare" grafikken. Men etter 5-10 minutter spilling, ble de TOTALT hekta, og klarte ikke å legge det fra seg frivillig.

 

Jeg tror det er et sinnsykt bra spill.. (Kanskje er det det beste Zelda-spillet? Selv om Ocarina of Time må bli utrolig vanskelig å slå)

 

MÅ bare prøve The Wind Walker i nærmeste fremtid!

 

8)

Lenke til kommentar
Testa en demo av spillet en stund da jeg var i Svinesund i påsken...

 

Jeg syntes det hørtes sugent ut da jeg fikk vite, for en stund tilbake, at spillet skulle være Cel- shadet, da resultatet aldri pleier å være spess imponerende, (Jet Set Radio Future, Auto Modelista...) men Cel- shadingen i Zelda er nydelig utført, og gir en skikkelig god "ut- på- eventyr"- Følelse i stil med Monkey Island....  :)

 

Jeg sitter iallefall igjen med et godt intrykk av spillet...

 

Helt enig. Det gir en Monkey Island-følelse, og de spillene er for meg blant de mest eventyriske spillene noensinne.

Lenke til kommentar

Har hatt Zeldaspillet helt siden den amerikanske releasen. De som klager på grafikken får bare vente og se. Kan si det slik at dere er en utdøende rase....

Grafikken passer perfekt til sitt mål..nemlig å passe til selve spillets handling og gameplay. Har kommet igjennom spillet og dere kan glede dere de som kommer til å kjøpe det. De som ikkje kjøper det...såkalte xbox wannabe tough folk..Too bad for dere :p

Er selv snart 19 år og digga spillet.

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at Zelda TWW blir drit bra! :D Har allerede forhåndsbestilt det og gleder meg som en unge, må bare få kjøpt meg GC først :wink: Og ja, jeg er også drittlei av fjortiser(ikke bare de) som håner GC, virker som alle tror det er en barnemaskin :) Selger XBOXEN min til fordel for GC/Zelda og de andre barnslige spillene som Mario, Monkey Ball osv. Liker sånne spill. Btw jeg digger boksen min også men har ikke råd til begge :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...