Gjest trist_jente Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Hver gang typen tar meg bakfra så begynner jeg å blø kraftig fra skjeden. Det er rent blod som kommer ut, og dette skjer kun når han tar meg bakfra i skjeden. Kjenner somregel ingen smerter. Dette ødelegger mye, siden det var begges favorittstilling helt til dette nå nylig skjedde. Er 17 år og går på p-piller. Håper aldeles ikke det er en slimhinne på utsiden av livmoren? Hva mener dere det kan være/komme av? Har aldri vært gravid.
Vaio Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hver gang typen tar meg bakfra så begynner jeg å blø kraftig fra skjeden. Det er rent blod som kommer ut, og dette skjer kun når han tar meg bakfra i skjeden. Kjenner somregel ingen smerter.Dette ødelegger mye, siden det var begges favorittstilling helt til dette nå nylig skjedde. Er 17 år og går på p-piller. Håper aldeles ikke det er en slimhinne på utsiden av livmoren? Hva mener dere det kan være/komme av? Har aldri vært gravid. Først og fremst er det lurt R du ta dette opp med gynekologen din. Jeg antar følgende ting: Du har ingen smerter før, under eller etter samleien. Du har ikke SOS. Trofast partner og "en" fast partner. Dette er noe nytt og du har brukt p-piller over tid. Det du skriver kan være en form for breakthrough bleeding, eller, hormonresistent blødning. Dette er forårsaket av kroppen har blitt resistent på p-piller hormoner og som igjen føre til metrorrhagia (uregelmessig blødning). Eller det kan være av andre årsaker. Derfor er det viktig å ta kontakt med gynekologen din. Endret 26. mars 2009 av Vaio
ilpostino Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå