Gå til innhold

AprilFest 2009 - Påmelding / Deltagerliste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker: arnold_layne

Utfordring: Objektivsirkulering (se forklaring under)

Deltakernivå: Entusiast

Utstyr: D300 + alle objektivene i profilen

 

Hovedutfordringen er å få tatt minst et bilde hver dag. For å krydre det litt vil jeg sirkulere gjennom objektivlisten min (se profil) fra dag til dag. Dag 1 skal jeg bruke det første objektivet i listen, dag 2 skal jeg bruke det andre osv. Når jeg er ferdig med det siste objektivet, begynner jeg forfra igjen. Jeg har valgt denne utfordringen delvis for å bli bedre kjent med samtlige objektiver, og delvis fordi jeg på denne måten må se etter litt forskjellige motiver fra dag til dag.

Lenke til kommentar

Bruker:Leifhelge123

Utfordring:gatefoto

Deltakernivå:Kandidat

Utstyr:Nikon D200, 28mm f/2.8, 50mm f/1.8, 70-200mm f/2.8

 

Jeg har fått interesse for gatefoto i det siste, og har lenge hatt lyst til og prøve selv, men det har ikke blitt slik enda. Nå er en god sjanse til og "tvinge" meg til å prøve ut litt mere:>

Endret av Leifhelge123
Lenke til kommentar

Bruker: fredstian

Utfordring: Kun bilder mellom 10 og 20mm

Deltakernivå: pingle

Utstyr: Canon 30D, Sigma 10-20 (Må bare få kjøpt den først!),muligens Sigma 18-50 hvis jeg ikke har 10-20'en med meg, stativ. Sigma og Vivatar blitsen er jo heller ikke usansynlig at blir brukt!

Lenke til kommentar

Bruker:Mollenpriz

Utfordring:Analog, svarthvitt, fiksjonelle karakterer, ett bilde dagen .- kommer an på min finansielle situasjon

Deltagernivå:kandidat

Utstyr:Mamiya M645 1000S, Mamiya Sekor 80mm F/2,8 og 45mm F/2,8

 

Jeg vil da prøve å lage en karakter for hver dag. Jeg kommer til å ta ett bilde hver dag for så så fremkalle når filmen er ferdig. Bildene laster jeg opp fortest mulig.

Endret av Mollenpriz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...