Gå til innhold

Kommer det ny iPhone snart eller bare OS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreløpig er det bare ny OS som er varslet. Kjøper du en iPhone i dag, vil du få nytt OS i juni. Da får du muligheten til sende MMS og en del annet (du har sikkert lest om dette).

 

Telenor har ikke tilgang til andre telefoner enn Netcom, og alle iPhone 3G modeller er av samme type i dag. Eneste forskjellen er lagringskapasitet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det er rimelig bankers at det kommer ny iPhone til sommeren:

http://www.boygeniusreport.com/2009/03/23/...ill-be-hot-son/

Spørsmålet da er jo om den vil være til den samme prisen som den som er her i dag. Det meste av det som Apple i det siste har lansert har jo sett lyset med en litt høyere prislapp. Dermed føler jeg meg ganske sikker på å kjøpe meg en iPhone med Netcom iConnect nå i den nærmeste fremtid. Om den nye telefonen skulle vise seg å være verdt en oppgradering er det ikke verre enn å videreføre abonnementet og plukke opp en iPhone "4G" til en lavere pris (takket være abb.)

Lenke til kommentar
Hadde bare vært litt kjipt å kjøpe en iPhone nå, og så kommer det en ny om et par mnd.

 

Hadde vært min første ipod-opplevelse all over..

 

Jeg er i samme situasjon. Tror jeg kommer til å vente til en sånn Apple-konferanse eller noe sånn i starten av juni. Hvis det blir annonsert en ny iPhone der og den kommer til Norge om ikke så alt for lang tid, kommer jeg til å vente.

Lenke til kommentar
Hadde bare vært litt kjipt å kjøpe en iPhone nå, og så kommer det en ny om et par mnd.

 

Hadde vært min første ipod-opplevelse all over..

 

Jeg er i samme situasjon. Tror jeg kommer til å vente til en sånn Apple-konferanse eller noe sånn i starten av juni. Hvis det blir annonsert en ny iPhone der og den kommer til Norge om ikke så alt for lang tid, kommer jeg til å vente.

Angrer ikke på at jeg kjøpte, men faen som jeg skulle ønske det var bedre batteri. Om neste iPhone har bedre batteri tror jeg jaggu jeg kjøper den og :p

Lenke til kommentar

Såvidt meg bekjent er det en del grep du kan gjøre for å forbedre batterilevetiden betydelig. Google it, and you will find. I oppdateringen av telefonens operativsystem skal det også ligge forandringer som fører til en hel del lengre levetid ifølge de som nå har versjon 3.0.

Lenke til kommentar
Hadde bare vært litt kjipt å kjøpe en iPhone nå, og så kommer det en ny om et par mnd.

 

Hadde vært min første ipod-opplevelse all over..

 

Jeg er i samme situasjon. Tror jeg kommer til å vente til en sånn Apple-konferanse eller noe sånn i starten av juni. Hvis det blir annonsert en ny iPhone der og den kommer til Norge om ikke så alt for lang tid, kommer jeg til å vente.

Angrer ikke på at jeg kjøpte, men faen som jeg skulle ønske det var bedre batteri. Om neste iPhone har bedre batteri tror jeg jaggu jeg kjøper den og :p

Ifølge ryktene får den nye 1.5x batterilevetid:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...