Gå til innhold

Kjøpe bil fra Danmark?

Jon-d

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer en ny Avensis fra Danmark. Pga gunstig valuta blir den ca 30-40000 billigere enn tilsvarende modell her. Det jeg lurer på er dette med nordiske versjoner med kraftigere varmeapparat og evt dynamo. Jeg vet svenske versjoner er like norske, men er usikker på danske. Noen som vet om dette er et problem?

Lenke til kommentar
Annonse

Var det ikke snakk om forskjellige bremser da? eller er dette historie.. ? :ermm:

Alt jeg vet er at han kar'n hos den forhandleren i Danmark sa de var dønn like. Jeg har sendt mail til toyota.dk for å få det endelig bekreftet. De må da vite, og samtidig være forpiktet til å si sannheten. Irriterer meg at han forhandleren i Norge fraråder meg å kjøpe fra Danmark pga annet utstyr når det ikke er sant. Greit nok at bilselgere ikke har det beste ryktet, men det får være grenser!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...