Gå til innhold

Koss Headsett + Garanti (Multicom)


Jaze

Anbefalte innlegg

Kjøpte et Koss Headsett fra Multicom slutten av sommeren ifjor, og har greid å knekke den ene siden. Selv på siden dems så står det "Life Time Guarantee no questions asked" og lurte på om hvordan jeg skal gå fram? For har hørt at de sender deg videre eller noe?

 

Takk på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det bare slik at enn kan stikke på f.eks. elkjøp å si at, " disse funker ikke lenger, jeg vet ikke ha som er galt, men lyd er det ikke i dem" , åsså får du nye?

Jeg tipper at de sannsynlig vil svare "det er ikke lyd i dem på grunn av at den er knukket, har du forsikret dem?".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Virker ikke som DI er så nøye på det for tiden. De reparerer jo PortaPro kostnadsfritt uansett hva som måtte være galt med de. Dersom de skulle begynne å gi avslag på ting som åpenbart ikke dekkes av garantien, så blir det nok ikke like lett å bare stikke innom Elkjøp og få de knekte hodetelefonene sine fikset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...