Gå til innhold

Forumtreff Bergen III - Aftermath!

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva er dette for noe tull? Dere kan ikke la være å komme på forumtreffene. Første gangen man blir med på et forumtreff i Bergen samtykker man også på en skjult avtale om at man kommer til å delta på alle de påfølgende forumtreffene for resten av sitt liv. Så det så! Dessuten blir ikke treffene det samme uten en fellow østlandsk-talende deltaker! Jeg kommer jo til å føle meg utenfor. Tenk på stakkars meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er klar for å forplikte meg til noen fremtidige aktiviteter. Kanskje jeg må stå over. Glemte å lese det med liten skrift.

Skrevet
Jeg vet ikke om jeg er klar for å forplikte meg til noen fremtidige aktiviteter. Kanskje jeg må stå over. Glemte å lese det med liten skrift.

Haha, så pass ja.

Nei altså, er jeg ledig og humøret på topp, 'som vanlig', så går det nok greit.

Skrevet
9 juni? Huff, blir dyrt for meg. Neida. ^^ Spørs om Ane ikke gjemmer meg vekk, lol... (internt, I guess?). :3

LOL^-^ Yay! :3 Neida. Du får ikke lov vettu^-^

Skrevet

Joda, men du vet det jo egentlig. :3 Du var jo hos meg mtp hva det var. xD

Nei men seriøst, skal vi få i gang noe her? Dommedag 2012 kommer til å slå til før vi får i gang et treff. :p

Skrevet

Jeg tror de neste fredagene passer ganske bra for min del. :)

Vet ikke helt når det er eksamener, men det blir ikke før uti juni i hvert fall.

Skrevet

Fredag 5. juni passer som sagt glimrende for meg. Noe før denne datoen passer ekstremt dårlig. Så jaah. Hvis folk greier å vente så lenge med forumtreff er det koselig. For da kan jeg ta meg tid til å bli med også. :)

Skrevet

Denne fredagen skal jeg ut med Soni, som fyller 18. Det går nok neppe. :3 Med mindre dere vil bli med ut og vise han en god tid med meg. x) Såfremt dere ikke dytter i han sitron -- igjen xD

Skrevet (endret)

Glad det ikke er fredag i dag. Jævlig fittekjerring på jobb i dag, samt generelt dårlig humør. Hadde sikkert blitt nok av slåsskamper på byn. ._.

/drittsekk

Huff, merker at jeg kjenner det varme blodet koke (er faktisk ganske varm i blodet, irl). Må få ut noe aggresjon.

Endret av Riot™

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...