Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spurte, men hun hadde faktisk null anelse om når den kommer på markedet. Jeg har dessverre ikke noe bilde av den. Boksen er av metall, med litt mindre diameter enn det som er standard. Til gjengjeld er boksen litt høyere. Den inneholder 45 gram, men på grunn av formen ser det ikke ut som noen allerede har forsynt seg av den når den åpnes første gang. Den er svart på siden med skriften "LUCKY STRIKE - STRONG LOOSE" i rødt. Toppen er rød, med "LUCKY STRIKE - LOOSE" skrevet i svart. I en sirkel rundt er det presset inn i metallet "TRADITIONAL SNUS - MADE IN SWEDEN". Med andre ord: en meget elegant boks. Jeg kommer til å bruke den boksen fast uansett hvilket snusmerke jeg bruker. Boksen er utrolig vanskelig å åpne (en av kompisene mine måtte faktisk gi seg), men det er verdet det med tanke på hvor fin boksen er. Jeg har allerede klart å lage noen bulker langs kantene. Det gjør egentlig ikke noe siden den får et enda tøffere utseende og lokket er heller ikke blitt noe løsere.

 

Den har en ganske sterk lukt, men absolutt ikke vond. Den er lett å bake, men kanskje litt for myk. Jeg får saft på fingrene mens jeg baker den. Smaken er omtrent den samme som Lucky Strike porsjon, men jeg merker også at den ligner litt på Ettan lös. Hvor sterk den er vet jeg ikke, men jeg merker at den river mer i leppa enn General og Ettan. Alt i alt en meget god snus jeg kommer til å kjøpe når den kommer på markedet. Jeg kan også meddele at de andre som fikk smake den i dag, likte den veldig godt, så det er ikke bare meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...