jigaplow Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Om ei sjappe har kjøpt en boks til 60 kr og ikke får solgt den, taper de jo penger om de sender den tilbake, selv om det er fri frakt? Eller får de tilbake pengene for det de ikke har solgt og sender tilbake? Lenke til kommentar
Broes Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Noen som vet om hvor man kan kjøpe snus i albir omerådet i spania??? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Får man kjøpt snus i EU utenom i Sverige da? Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Bor 30 min utenfor oslo. På en kiosk her koster ei dåse 97 kroner! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Noen som vet om hvor man kan kjøpe snus i albir omerådet i spania??? Er dette et feriested? Finn ei sjappe drevet av nordmenn/svensker, ofte de har til salgs. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Noen som har prøvd de nye general ekstra sterk long og general ekstra sterk long hvit? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Noen som har prøvd de nye general ekstra sterk long og general ekstra sterk long hvit? Har smakt GES long, men ikke hvit. og GES long er helt grei den Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Bare hos meg hvor posene med Skruf xtra sterk virker som om de har utrolig lite fyll? virker jo nesten halvtomme. Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Bare hos meg hvor posene med Skruf xtra sterk virker som om de har utrolig lite fyll? virker jo nesten halvtomme. Sånn er det med min og Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Bare hos meg hvor posene med Skruf xtra sterk virker som om de har utrolig lite fyll? virker jo nesten halvtomme. Long eller vanlig? Har akkurat kjøpt en long, og virker ikke helt fulle nei, de begynner vel slik som med potetgull poser nå, posen er 50/50 tom og full Edit: en liten glipp på en setning. Endret 26. mai 2012 av Grannystyle Lenke til kommentar
Athey Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Gøteborg's Rape Lime var spennende Anbefales! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Yey, flyplassen på sola har fått et langt bedre utvalg i snus etter ombygningen :-D Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 n&J på morgenen er den beste frokost. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Bare hos meg hvor posene med Skruf xtra sterk virker som om de har utrolig lite fyll? virker jo nesten halvtomme. Long eller vanlig? Har akkurat kjøpt en long, og virker ikke helt fulle nei, de begynner vel slik som med potetgull poser nå, posen er 50/50 tom og full Edit: en liten glipp på en setning. Er vanlig, ikke long. Men har kjøpt en ny boks nå og posene i denne virker ikke like tomme som den forrige. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 31. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Tok en harrytur på søndag. Kjøpte selvfølgelig snus, og det jeg vil oppdatere i tråden er at LD løs er fantastisk myk og fuktig. Gnager ikke akkurat i leppa! 15 kr boksen johoy! Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Sverige i dag gitt 5 bokser med N&J crushed ice, 5 med LS Strong white og en boks med Jacobssons Melon ;D Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Noen andre som har prøvd Catch white long Black Currant? Synes det er artig at de har klart å skrive blackcurrant i to ord. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Kjøpte meg første boksen igjen etter ca et halvt år uten. Utrolig skuffende greier må jeg egentlig si... Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Tok en harrytur på søndag. Kjøpte selvfølgelig snus, og det jeg vil oppdatere i tråden er at LD løs er fantastisk myk og fuktig. Gnager ikke akkurat i leppa! 15 kr boksen johoy! LD er undervurdert til tusen! det er egentlig en ganske god snus til bare 15kr boksen Lenke til kommentar
AfrikanskGentleman Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Kjøpte 5 bokser på fredag rett før butikken stengte, også klikka vensafe-automaten. Betjeningen åpna automaten og ga meg 4 bokser. La ikke merke til dette før jeg kom hjem. Jeg har kvittering. Får jeg boksen butikken skylder meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå