Gå til innhold

Dialogmøte om Radikal Islam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var der. Fantastisk å se en slik forsonelse og enighet på tvers av etnisitetene og religionene. Desverre preges media av fokus på én gal man som var der, men de får ikke med at alle andre var imot han. Dette synes jeg er veldig trist, ettersom det var så mange flotte mennesker der som sa så veldig mye godt og fornuftig. Personlig har jeg i alle fall fått nytt håp rundt integreringen i Norge.

Lenke til kommentar
Var det han karen som bare slang dritt om jøder? Tuna inn sånn omtrent da han snakka.

Ja, det stemmer. Det som skjedde var at folk ble engasjert og begynte å ta avstand fra hans holdninger. Slik sett var det positivt for møtet at han var der, fordi det skapte en felles front mot grumsete holdninger. I andre etasje, hvor jeg var, satt 500 mennesker og lo av fyren, mens han hadde et par kompiser som klappet for han. Etter debatten, så oppsøkte han Abid Q. Raja dritforbanna og skjelte han ut etter noter, sta og sint ung mann. Ellers fant man vel ut at de ulike minoritetene muslimer, jøder og homofile har mange av de samme problemene med diskriminering og derfor bør stå mer sammen. Det hele var nokså rørende. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...