Gå til innhold

Win xp hjelp takk!!!!


Anbefalte innlegg

Det er bare snakk om å bruke én rambrikke under formatering/installasjon. Og som nevnt hive ut alle andre ting. (du putter selvsagt alt inn igjen når WinXP er installert!) Men nå har jeg kommet med alle tipsene jeg har.. Du får ha lykke til! :)

 

Hvis ingenting funker, så får du vel skaffe deg en skikkelig WinXP-plate da. Noen nevnte at Komplett selger.. Ellers er jo Win2000 et alternativ?

 

/me out

OKI, ble redd nå :lol: hehe..... men Tusen takk for all hjelp :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det at du bruker en brent verson er feilen

sikkerhets ting fra ms sin side

gå i butikken og kjøp deg en lovlig verson av xp du så burde alt fungere

 

At det er feilen er jo bare tull. Hvor har du det fra at det ligger en sikkerhets ting fra MS ? det er klart det virker med en brent cd, men du må selvfølgelig ha en original "cd key". så jeg kan love deg at det ikke er det som er feilen, det kan selvfølgelig være en feil på cd ( Hakk eller annet ) men det er ingen sperre på den

Lenke til kommentar

Nei, hvis de tilfeldigvis er FCKGW så har du WinXP Corp Edition. Hvilket vil si en ulovlig kopiert versjon (ja, mange her har det, men de fleste holder vel kjeft) Anyways, i så tilfelle har du i hvert fall ikke kopiert en original WinXP-plate - noe som en over her nevner kunne forårsake dine problemer..

 

Det kan jo såklart hende, men det finns vel få windowsversjoner som er mer gjennomtestet en akkurat den, og den funker jo for alle andre, så da må det i så fall være noe direkte galt med cden-

 

AtW

Lenke til kommentar
:cry: Jeg fikk ny pc i går, men så funker det ikke å legge inn xp!!!! Det klikker under formateringen og under innstalasjonene av xp!!! Hva skitt er galt??? Xp cd`n??? :cry:

 

må innrømme at du lager et veldig seriøst innlegg.... legger ikke med maskin-specs eller noe... :evil:

Ikke så sint nå!!! :cry: Trenger hjelp.... akkuratt fått den ahkke delene her og nå.... MSi hovedkort(m. intregrert, skjermkort ,lan +++ best i test) og 512 ddr ram, hm trur det er xp 2008 prossessor...............

 

hakke hørt om xp2008 før :roll: 2800 kanskje (pirke pirke)

 

jeg kjøpte btw xppro 2002 versjon for 700 spenn :D .. det var digg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...