nicz Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Har en DK gnome female og vil gjøre om den til en Undead male DK ved å bruke no skin greier. Har lett igjennom google osv men enten forsår jeg det ikke eller så finner jeg det ikke. Så hvis noen hadde hatt noen fine links til guides om det eller download etc, ville det vært supert. ty.
El Fantasma Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Alliance til Horde?? Neppe... EDIT: Eller misforstår jeg kanskje? Endret 21. mars 2009 av Maverick2002
SkummelType Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 er ikke lov å tukle med filene i wow. Da risikerer du å bli bannet. Står i EULA
Christoffer99 Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Alliance til Horde??Neppe... EDIT: Eller misforstår jeg kanskje? Det han tenker på er model changing regner jeg med, da kan man endre race, utseende på gear o.l. Det vil selvfølgelig bare se sånn ut for deg selv da. Endret 21. mars 2009 av Christoffer99
nicz Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 : Det han tenker på er model changing regner jeg med, da kan man endre race, utseende på gear o.l. Det vil selvfølgelig bare se sånn ut for deg selv da. var nok det jeg mente ja. er det ulovig når bare jeg kan se det ? lol
SkummelType Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Les EULA. Rimelig sikker på dette. Står mye i EULA du garantert ikke visste.
nicz Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 (endret) Les EULA. Rimelig sikker på dette. Står mye i EULA du garantert ikke visste. og hvordan vet blizzard at jeg bruker det ? går inn på pcn min og skjekker filene mine ? lol Endret 21. mars 2009 av nicz
CombatPsycho Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Les EULA. Rimelig sikker på dette. Står mye i EULA du garantert ikke visste. og hvordan vet blizzard at jeg bruker det ? går inn på pcn min og skjekker filene mine ? lol Faktisk, ja.
nicz Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Les EULA. Rimelig sikker på dette. Står mye i EULA du garantert ikke visste. og hvordan vet blizzard at jeg bruker det ? går inn på pcn min og skjekker filene mine ? lol Faktisk, ja. Gjør dem det ved en mistanke av at jeg bruker det? eller finner dem det ut på andre måter ?
CombatPsycho Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 De har nok mulighet til å finne ut om du har endret noe på filene. Vet ikke hvor ofte dette sjekkes, eller om det sjekkes noe særlig i det hele tatt. Har selv brukt det, og fikk en advarsel etter en eller annen patch. Fikk bare en melding om at jeg måtte fjerne filene raskest mulig eller noe sånt.
Lapp1 Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Virker ikke som du skjønner hvorfor dette ikke er lov, men kan jo lett forandre for eksempel herbs til ragnaroser, og da blir de ikke så vanskelig å spotte heller. Skjønner godt at det ikke er lov. Etter det jeg vet sjekker ikke en person filene dine, er noe automatisk system som sjekker over wow filene dine. Så ingen som "ser" gjennom pcn din for ulovlige wow filer.
Lightningwolf Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Les EULA. Rimelig sikker på dette. Står mye i EULA du garantert ikke visste. og hvordan vet blizzard at jeg bruker det ? går inn på pcn min og skjekker filene mine ? lol Warden kan skjekke filene dine ja. Grunnen til at model change er ulovlig er at man blandt annet kan gjøre herbs og mines om til ragnaros så de blir lettere å se, noe som gir en uretferdig fordel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå