Gå til innhold

Tanglewoods treningslogg - Styrke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Markløft 5x5 120kg

Benkpress 5x5 72kg

Skråbenk 8x3 50kg (tilsammen)

Bicepscurl 5x5 32kg (tilsammen)

Triceps 8x3 - aner ikke hvor mye jeg tar, tar der det jeg klarer maks.

Roing 5x5 70kg

Nedtrekk - aner ikke vekt

skulderpress med stang - 45kg

Knebøy - vet ikke antall kg

benpress - 190-210kg

Dips - 12x3

 

Tar du alle de øvelsene på samme dag??

 

Og kostholdet ditt er rævva...men det vet du vel allerede.

Lenke til kommentar

Skal du fordele disse øvelsene utover 5 dager eller er dette for vær trening?

Alternativet er og bruke et program som RYP eller 5x5 stronglifts e.lign. Alt etter hva du er ute etter. Men siden du vil bli sterk og se sån passe bra ut er vel 5x5 stronglifts en bra plan. Har gode erfaringer med det selv. :grin:

Men det programmet du har/noen har satt opp har ikke jeg kompetanse til og svare på :blush:

 

Ja, kostholde må du få fikset vis du skal gjøre dette nogenlunde seriøst.

Lenke til kommentar

Kan være lurt og ha dager f.eks. Lørdager hvor du får lovt og spise alt du vil! Og ja, kylling file og egg er stikkord. Men fisken virker sterkt undervudert på forumet her. Pakk i deg fisk og. Uten helt sikre kilder så er vel "brøskive, egg og kaviar" en idell blandingen av fett, karbohydrater og protein.

Husk du skal spise mye, men sunn mat.

Og mørk sjokolade (70% kakao?) er vel egentlig ganske så sunt.

Funker aldri og leve 100%sunt, man blir gal :roll:

Jeg kan ikke så mye om trening men kjører du ikke en split nå?

Lenke til kommentar
Jeg vil bli stor og markert. Ikke enorm, syns ikke det er så pent.

 

2 egg og 2 brødskiver, som jeg spiste ble jeg veldig mett av. Jeg orker nesten ingenting av mat, men blir sulten 30min etterpå igjen.

 

Jeg har ikke gainer, men har materstatning, Pepti Power. Med mat og den, blir jeg bolle-feit. hehe

 

 

du blir nok ikke enorm på 1.2.3

joda, men du kan vurderer tunfisk, havregryn og helmelk. veldig populært blant folk som trener men som ikke ønsker og kjøpe masse kylling-biff hver dag.man blir ikke stor på grovbrød og brunost for å si det slik. ville ligget på 2 gram protein pr kg kroppsvekt som ett minimum. og minst på ett 500 kcal overskudd hver dag, bytt ut colaen med melk ;)

 

men ja brødskiver er bedre en cola. og du har i det minste gjort noe fremsteg fortsett slik.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Jeg vil bli stor og markert. Ikke enorm, syns ikke det er så pent.

 

2 egg og 2 brødskiver, som jeg spiste ble jeg veldig mett av. Jeg orker nesten ingenting av mat, men blir sulten 30min etterpå igjen.

 

Jeg har ikke gainer, men har materstatning, Pepti Power. Med mat og den, blir jeg bolle-feit. hehe

 

H-melk(eventuelt lett da.) og havergryn med banan rosiner osv. + litt sukker eller syltetøy blir digg :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg blir stor på 1,2,3, men heller på 1,2,3,4,5. Skal ikke akkurat mye til. Markert og sixpacken, det skal mer til. hehe.

 

Skal ikke så mye til...hehe. Om du med 1,2,3,4,5 mener 5 år er du kanskje inne på noe. ;) (Og her snakker vi stor - ikke feit..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...