Gå til innhold

Spørsmål om strøm


Anbefalte innlegg

Du trenger ikke noe adapter i det hele tatt da kjøleskapet kjørere på både 230V AC og 12V DC på 230V er det vanlig stikk med til 12V er det med sigarett tenner plugg hvis du skal kjøre den på 12V så må du vere oppmerksom på at den trekker ca55W noe som tilsvarer et 1/2 geforce fx kor. Den kjøler selvsakt best på 230V så sats på det. :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel.. det er toll på tinger over 200 kr og gaver over 500 kr. så du må nok legge på litt toll + frakt osv.. og det er amrikansk strømforsyning, så da må du endten ta det ifra pc`en din eller kjøpe en trafo hos en bil dele foretning som tideligere nevnt, jeg har et sterio anlegg som jeg kjøpe i usa og da mått jeg kjøpe en trafo der borte oxo til 200 nkr, og den summer som fa** siden den er på 60 hz (det er 50 hz som er i Norge)..

Lenke til kommentar
Takk for mange bra svar.

Det jeg skal gjøre er og lage en strøm kontakt, sånn type man bruker på skjermen og pcn, bak på kabinettet og koble kontakten til en ekstra 150 w strøm forsyning som jeg har inne i pcn som kun skal drive kjøleskapet.

Kjekt på lan trenger jeg noe inverter da.

 

Kjøleskapet kan jo drives av både 12V DC (som kommer fra strømforsyninga) og 230V AC. Hvis du vil at kjøleskapet skal gå på 230V AC :roll: så trenger du en Inverter som denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...