Gå til innhold

[Løst]Problemer med online på call of duty 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, jeg kjøpte meg call of duty 4 for noen uker siden, det var helt topp og jeg kunne spille på nett hele tiden uten at det hakka i det hele tatt, men nå har det plutselig begynt og gå galt hele tiden, og det hakker absolutt HELE tiden og det er helt umulig og spille.

Noen som vet hva som kan ha skjedd?

Mvh - -Jonas- :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du lasta ned de seineste patchene? :hmm:

Har hørt om mange problemer med cod4 men ikke noe som ligner på ditt.

Endret av klaskan
Skrevet
Har du lasta ned de seineste patchene? :hmm:

Har hørt om mange problemer med cod4 men ikke noe som ligner på ditt.

går ikke det automatisk a?

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Det blei ikke patcha automatisk hos meg, jeg måtte laste ned patchene manuelt.

Skrevet
Det blei ikke patcha automatisk hos meg, jeg måtte laste ned patchene manuelt.

dere mener det på punkbuster? for jeg har lastet ned det og lagt det til cod 4. men det har jo ikke noe med farten og gjøre...

er ikke sikkert det er noe problem lenger, er ganske bra igjen nå, var bare et par dager den ble rar...

Skrevet

Regner med at ditt bredbånd levrandør holdte på med vedlikhold. Dette kan føre til dårlig forbindelse og/eller nett blir borte i noen sekunder.

Skrevet

Noen som har tips om norske servere med folk på? Var alltid masse folk på serverene til battle.no for ett år siden ca, men nå sliter jeg med og finne norske servere med masse folk på. Trist egentlig.

Skrevet
Noen som har tips om norske servere med folk på? Var alltid masse folk på serverene til battle.no for ett år siden ca, men nå sliter jeg med og finne norske servere med masse folk på. Trist egentlig.

Husker en kompis av meg spillte mye på en server som hette "Legion at war" eller "Legion of war" eller "Legions at war" eller "Legions of war"

Noe sånt iallefall...

Den var norsk...

Skrevet

Jeg merket noe som kan ligne på beskrivelsen som du hadde i dag. Det var pga punkbuster var på på en server som ble brukt av de med ikke den helt lovlige versjonen. Etter ca 1 min i spillet begynte det å lagge no veldig. Nesten som at spillet frøys i et halvt sekund hvert sekund mer eller mindre.

Om du spilte på samme server hele tiden kan det som sagt være nettleverandør som hadde problemer eller vedlikehold.

Skrevet

Kort oppsumert:

-Pass på at du har den nyeste patchen.

-Logg en på en server med god ping.

-Er det ingen servere med god ping (netthastighet) så kjekk din netthastighet med å google "Speedometer." Stemmer ikke svarene med den linja du har, så ringe du til nettverkslevrandøren din så fikser de problemet ditt.

Lykke til :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...