Soffelol Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Vel, når jeg prøver å registrere min "Europepean Activation Code" til "Shadows of Angmar" på www.myaccount.turbine.com for å lage en account kommer dette: The Product Key you entered is not valid for use. If you believe this is an error, please contact Turbine Customer Service by visiting support.turbine.com. [err: 30022] Jeg vet at jeg har skrevet det riktig osv. Kan jeg få noe hjelp av noen?
Ninjahamster Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Den sida har jeg aldri sett eller brukt og jeg har spilt LotRO en stund... det er ikke den sida man kommer til når man trykker på account-knappen i innloggingsvinduet i alle fall. Veldig rart at man kan skrive inn CD-keyen rett på forsida spør du meg. https://cogaccounts.codemasters.com/index.p...itory=EnglishUK Den sida har alltid jeg brukt og det er den man kommer til når man trykker på account-knappen i klientvinduet.
Soffelol Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Ja, jeg gikk der. Fikk error der. Sto bare at det var et error, ikke noe mer...
Triggers Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 www.myaccount.turbine.com er den Amerikanske LOTRO siden, for å registrere en europeisk nøkkel lag en account på https://cogaccounts.codemasters.com/ og add nøkkelen til accounten.
Triggers Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Når du prøver å legge til nøkkelen eller når du prøver å lage accounten?
Soffelol Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Prøver å lage en Lotro account, "Lord of the Rings Online - Shadows of Angmar European Activation Code" ._.
Ninjahamster Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Du har sendt mail til Codemasters ja? De er veldig hjelpsomme og svarer som regel innen 1 virkedag.
Soffelol Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Skrevet 22. mars 2009 Har sendt inn, og jeg har venta i... Cirka, 5 dager...
Ninjahamster Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Merkelig. Har sendt inn 3 ganger og fått svar innen 1 virkedag. Husker ikke i farta hvilken adresse jeg brukte, men jeg fikk en bekreftelsesmail med referansenummer. Mulig jeg sendte via kontosida ellerno. Men så lenge du har fått bekreftelsesmail og slikt skulle det vel være i orden. Edit: Kom på det nå. Tror jeg sendte via kontosida. Adressen er [email protected]. Du MÅ svare på mailen du får mest sannsynlig. I min stod det i alle fall på andre linje i første referansemail: "You must REPLY to this email if the answer to your query is not listed below and you need more help (do not use the same form as you will receive this auto-reply again)." Trykke reply på den mailen og bare si at det som er listet under ikke løser problemet ditt. Dette punktet er da aktuelt for deg: 4) Is your registration key not accepted? When entering your registration key, make sure that any 0s that appear in the code are entered as the number zero, not the letter O. Also make sure that you are entering the hyphens as the minus key on your keyboard and that you are entering the code in Capitals. The codes are all 25 digits long. If your code is less than 25 digits, check that any Ws in the code are not actually two Vs side by side. Endret 23. mars 2009 av Ninjahamster
Andressen Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Om man bruker en trial-key og starter en character, kan man da fortsette med den når man kjøper et GameCard senere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå