Gå til innhold

Lost 5x09: "Namaste"(USA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være en teori det ja. Er vel ikke bekreftet eller motbevist på noen måte, men det kan så absolutt være noe.

 

Det kan jo også være noe med at øya helbreder folk når de kommer til øya. Altså at Locke har blitt vekket til live når flyet krasjet der. Skjedde jo også med faren til Jack.

 

Han er da etter sin egentlige død er han ikke? oO

 

Nei. Øya er jo i 1977(?) og dermed vil ikke Locke være død. :)

Lenke til kommentar
Han er da etter sin egentlige død er han ikke? oO

 

Nei. Øya er jo i 1977(?) og dermed vil ikke Locke være død. :)

Men Locke er ikke i 1977. Han er i 2008.

 

Ahh... Kom ikke på at Locke, Sun og de ikke var i 1977. Men vi vet ikke om de er i 2008 (eller 2005 som er så langt serien har kommet?). Kan godt hende de har kommet til en litt annen tid.

 

Men jeg tror jeg støtter meg på teorien om at øyen helbreder folk når de kommer dit, noe som også inkluderer at den vekker folk til live.

Lenke til kommentar
Han er da etter sin egentlige død er han ikke? oO

 

Nei. Øya er jo i 1977(?) og dermed vil ikke Locke være død. :)

Men Locke er ikke i 1977. Han er i 2008.

 

Ahh... Kom ikke på at Locke, Sun og de ikke var i 1977. Men vi vet ikke om de er i 2008 (eller 2005 som er så langt serien har kommet?). Kan godt hende de har kommet til en litt annen tid.

 

Men jeg tror jeg støtter meg på teorien om at øyen helbreder folk når de kommer dit, noe som også inkluderer at den vekker folk til live.

 

Hva med Locke som ble skutt på øya når den flashet i tid hele tiden?

Når han ble sendt lengre tilbake i tid, en tid der han ikke var skutt enda, så var skuddsåret borte.

Lenke til kommentar
Han haltet vel etterpå gjorde han ikke det? Eneste jeg egetnlig la merke til med det, er at det var akkurat der han ble skutt, at Lock fikk vondt i beinet når han og Boone skjekket ut det nigarianske flyet.

 

Morsomt sammentreff dette. Nok et bevis på at Lost-skaperne hadde en plan helt fra begynnelsen av.

Lenke til kommentar
Hva om personen bak Sun er Claire da?

 

http://lost.cubit.net/archives/2009/03/5x0...istian.php#more

 

Vær så snill å vær logisk. Hadde Claire vært med i en ny scene i episoden, hadde hun blitt kreditert både i pressereleasen og i rulleteksten i episoden. Noe hun ikke var. Har du tro på at alle "continuity issues" har noe å si for serien må jeg nesten le. Kanskje selv gråte.

 

Det er en produksjonsfeil som har fått alt for stor oppmerksomhet.

Endret av decophly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...