Gå til innhold

[Løst]Ny 32" maks 8000kr


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er på jakt etter best mulig TV med en pris opp mot 8000kr. Som sagt er jeg jakt på en 32". Den vil hovedakelig bli brukt til spilling og film. Jeg har ikke mulighet for å koble til eksterne eksterne høytalere så god lyd hadde vært en fordel. Noen som har tips? 

 

Hvis det trengs mer info, meld i fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grun til at jeg vil ha 32" er at det er et bitte lite rom hvor jeg spiller og da blir for stor skjerm med noe større en 37" når man gamer FPS. Så 32" er perfekt, spiller på en 21" nå som er litt liten.

 

Edit: dessuten tenker jeg på maks 8000kr den trenger ikke å koste 8000kr bare den er en god TV til mine fomål.

Endret av X91_Al_CaponeX
Lenke til kommentar

Ta en titt på Tandberg hvis du vil ha god lyd. Den har ikke 100Hz, men den har en utrolig bildemotor som er utviklet av kawazaki, om jeg husker helt riktig. På tester mot plasmaskjermer med 100Hz (Panasonic TH42PZ81E og PS50A568), hadde Tandberg mindre hakking. Den ligger nuh på 8499,-. Ned fra 9999 for noen uker siden.

 

Dette er en skjerm som vil dekke dine ønsker til en rimelig penge (fått masse skryt)

 

https://prisguiden.no/product.php?product_id=94992

 

Jeg trengte ikke åpne linken for å skjønne hvilken skjerm du anbefaler. Hihi :)

Lenke til kommentar
Ille gretten du var i kveld da.

 

Syns LG'n er grei jeg også. Følte bare for å legge inn en liten bemerkning på det humoristiske planet. Skjønner egentelig ikke at jeg gidder å forsvare det. :)

 

Jepp er skikkelig gretten spesielt da jeg får komentarer på ting som er fornuftigt/gode forslag samt vi har et nytt forumtroll som herjer her inne (blir for mye) sorry..

 

God natt!

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...