Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg vurderer og være utro :/


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Hemmelig mann

Nå har det seg slik at venninna mi ikke er noe kjærestemateriale. Jeg er kun fysisk tiltrukket av henne.

Er mye forsjellige meninger ute og går. Setter pris på alle svar. Hjelper faktisk og se det på "papiret" hva folk mener. Bare det og lese mitt eget innlegg hjalp mye.

 

Jeg leste et innlegg der noen skrev noe sånt som at et sidesprang er spennende etc.

Det føler jeg stemte veldig. Det må være spenningen rundt hele dette rotet som gjør at jeg i det hele tatt tenker tanken.

Og den fysiske tiltrukningen selvfølgelig.

Jeg og kjæresten har ikke det samme sex-livet som vi hadde for 8 år siden. Mulig det har noe med saken og gjøre.

Jeg må også si at jeg aldri har prøvd meg på "ungkarslivet". Ble sammen med henne når jeg var 17 år. Første jenta jeg hadde sex med.

Det faktum at en så pen og rå dame som venninna mi er, er tiltrukket av meg gjør ikke tig lettere...

 

Nå har jeg prøv og få kontakt med henne på sms, men får ikke noe svar... Men spørs om jeg møter henne på utestedet vi bruker og henge på onsdag kveld.

 

Til deg som ønsker en og følge utviklingen: Jeg kommer garantert til og oppdatere tråden. Jeg håper bare jeg ikke trenger og spørre dere om flere råd fordi jeg har gjort noe dumt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

samfunnet bestemmer hva som er umoralsk og ikke. hvorfor er utroskap så ille? TS elsker dama si, men vil gjerne bedrive litt lakengymnastikk med venninna si. er det så ille da? det er naturlig for menn å ha slike lyster, men neida, i følge dagens samfunn og moral så er det FEIL. det er snakk om å dytte en penis inn og ut av en vagina. big fucking deal.

hvorfor er det galt? det eneste dumme med det TS ønsker å begi seg ut på er at det kan få alvorlige konsekvenser for både han og dama dersom han blir tatt FORDI dama mest sannsynlig har den tankegangen at UTROSKAP ER FEIL OG KOMMER TIL Å ØDELEGGE ET HVERT FORHOLD FORDI DET ER HVA VI ER OPPLÆRT TIL Å TRO. så lenge han ikke blir tatt, ser jeg ingen grunn til at han skal ha dårlig samvittighet.

Endret av IsaachElric
Lenke til kommentar

Det er jo et enormt tillitsbrudd, så dårlig samvittighet ville jeg si er så godt som en selvfølge. Argumentet ditt holder ikke vann. Mellommenneskelige forhold er mer enn å "dytte en penis inn i en vagina". Det han vurderer kan virkelig såre hans nåværende kjæreste, ødelegge hans forhold med hans venninne, og ødelegge hans eget selvbilde.

 

TS, jeg mener fortsatt at hvis du vil prøve deg på venninna di, så er du mann nok til å slå opp med kjæresten først.

Lenke til kommentar
Gjest Ikke_trådstarter

Til trådstarter:

 

Har ikke lyst til å skrive så mye konkret om mine erfaringer, men jeg har vært/er i nøyaktig samme situasjon som du beskriver, jeg kunne skrevet innlegget ditt selv. Annet vennepar, lite erafring fra før, nysgjerrig, kun fysisk tiltrekning.

 

Du må finne ut hva du vil og hva du kan leve med, det er tilslutt det eneste som teller. Du må også ha gjort det veldig klart for den andre parten hva det er dere holder på med dersom du skulle velge å gå i den retningen. Det høres fryktelig kynisk ut (fordi det er fryktelig kynisk), men skulle du finne på noe slikt må dere rett og slett lage et sett med regler på forhånd. Kun fysisk, man kan trekke seg uten grunn, (tilnærmet) null risiko. Det må rett og slett planlegges. Dette satt vi opp, men det stoppet der.

 

Grunnen til at vi ikke gikk videre i den retningen er like mye tilfeldigheter som valg.

 

Holder du avstand kommer det til å dabbe av og lysten kommer til å gi seg. Det er denne stien jeg har gått på noen uker og tror jeg skal holde meg på en stund fremover. Jeg vil heller jobbe med det jeg allerede har. Men som jeg sa, det er bare en tilfeldighet hvordan det ble. Jeg føler det jeg gjør nå er rett, men jeg godt mulig jeg angrer om noen mnd.

Lenke til kommentar
Eg las ikkje ein gong ferdig innlegget før eg kom til denne konklusjonen: KJØR PÅ!

 

 

Fordi jenter ofte er like mykje rasshøl som gutar, og då er det på sin plass å bedrive litt hor på sida. Og dessutan, det er jo spanande med sidesprang! Det svaret kan du setja to strekar under.

 

Æsj. Føler jeg blir kvalm av slike utsagn. Jeg antar dere er typene som synes det er greit at dere er utro, men ikke dama deres?

 

Til deg trådstarter: Jeg var vært borti situasjonen før, og vil IKKE anbefale det. Jeg angrer som faen enda etter 3 år. Tror ikke det forsvinner med tiden heller! Enten legg tanken fra deg, slå opp med dama, eller rett og slett fortelle dama problemet ditt!

Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at venninna mi ikke er noe kjærestemateriale. Jeg er kun fysisk tiltrukket av henne.

DENIAL!!! Du kommer garrantert til å gjøre noe "dumt". Ene og alene fordi du virkelig har lyst på vennina di. Sjekk muligheten for partnerbytte. Hvis ikke så prøv henne ut i smug. Jeg antar at du da vil få bekreftelsen på at det er hun du vil ha.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Æsj. Føler jeg blir kvalm av slike utsagn. Jeg antar dere er typene som synes det er greit at dere er utro, men ikke dama deres?

Vet ikke hva de to du egentlig svarte her mener, men for egen del så vil jeg si at en er grenseøst naiv om en tror en kan være sammen i 20 år eller mer uten at en har et sidesprang eler to. Verden vil bli lettere å takle om en bare innser dette først som sist, og at en slutter å forbinde dette med "nå er det slutt for helvete!!!". Det er sex vi snakker om, ikke at vedkommende som har seg en gang åsi skal pakke sammen og forlate deg til fordel for en annen sånn rett over natten.

Lenke til kommentar
Gjest Hemmelig mann

Da er det på tide med en oppdatering i saken.

Jeg dro på byen i går. Kjæresten min måtte lese, så hun ble hjemme.

På byen møtte jeg venninnen min og typen hennes. Jeg var veldig spent på hva hun kom til og si...

Vi satt oss ned med en pils og pratet og hadde det morro.

 

Så måtte typen hennes ha seg en ny pils. Med en gang han rundet baren, snudde venninnen min seg mot meg og spurte om jeg husket det som sjedde sist. Selvfølgelig sa jeg.

Hun lo og sa at det var noe av det mest spennende hun hadde gjort på lenge.

Jeg rakk ikke og svare før typen hennes kom tilbake, og vi fortsatte og prate om andre ting.

 

Senere på kvelden begynte vi og bli god i toppen. Vi skulle ut og ta en røyk alle tre, men typen hennes måtte på toalettet først. Jeg og venninna mi gikk ut og fant oss selv alene på røykearealet. Vi pratet og lo litt. Plutselig bøyer hun seg frem og spør om vi kunne treffes bare vi to en gang. Jeg sa jo selvfølgelig ok, og spurte hva vi skulle finne på bare vi to. Hun svarte: Ta oss noen pils, flørte litt og ha vill sex etterpå.

Jeg fikk en klump i halsen, og lo med falsk latter. Hun så på meg med et lite smil. Jeg spurte om hun var seriøs, og det var hun. Det var sannelig på tide at vi to knullet sa hun... Typen kom ut og vi fortsatte med tørrpraten.

 

Hva nå? Dette har jo utviklet seg fra at jeg ville ha henne til at hun vil ha meg...

 

Jeg har ikke sagt noe til kjæresten min enda.

Lenke til kommentar

Her høres det ut som at dere kommer til å ende opp med å gjøre dette uansett, så kjør på..

 

MEN (ja, et KJEMPESTORT MEN) ha baller nok til å dumpe dama di først.. Folk reagerer veldig forskjellig på utroskap, og resultatet av utroskap kan være alt fra sinne, til alvorlige depresjoner og andre problemer senere i livet.

Ingen fortjener å oppleve utroskap og jeg snakker av erfaring når jeg sier at det kan være den værste smerten en person kan oppleve, og at det kan virkelig ødelegge en persons tillit til andre mennesker.

 

Alt bunner ned i tilbud og etterspørsel, så har du funnet noen du vil ha mer enn dama di, så kjør på.. Men vær mann nok til å gjøre det slutt med dama di først. Hun fortjener å bli behandlet som et menneske selv om du har funnet deg noe bedre.

Lenke til kommentar

Som så mange har sagt før meg: gjør det for guds skyld slutt med dama di først. Hvis ikke risikerer du å såre henne veldig. Men du sier at alt klaffer mellom dere to (deg og dama di), og at det som er mellom deg og venninna di bare er fysisk tiltrekning. Vil du risikere å miste alt du har med dama di for et knull? For ut ifra beskrivelsen i første post virker det som om dere har det veldig bra sammen.

Jeg kan også si av erfaring at det å finne ut at kjæresten har vært/er utro, er noe av det vondeste som finnes, og det sårer så utrolig.

 

Tenk deg om...

Lenke til kommentar

spør hu jenta, pluss dama di om dere kan ha trekant sammen el no?? så blir det ihvertfall ikke utroskap hvis alle blir med på det. da får du jo gjort noe spennende med dama di og. så kan dama di få lov til å ha trekant med han andre fyrn og dama hans og :p

virker kanskje litt vanskelig xD høhø

men hvis du absolutt skal ha sex med henne, så ville jeg heller prøvd meg på en trekant enn å holde det hemmelig..

 

du sa at sexlivet til deg og dama ikke var så spennende. sett deg heller ned og tenk litt på noe spennende dere kan gjøre sammen!

jeg og typen har dabba litt av med sex livet vårt og. det er liksom det samme hele tiden. men han satte seg ned en dag og fortalte meg at det hadde vært kult om vi gjorde noe annerledes, også foreslo han ting vi kunne gjøre.

vi har også hatt trekant.. riktignok var d i fylla men xD det var spennende og gøy!

jeg har også syntes at andre gutter var tiltrekkende, fordi det kanskje hadde vært litt mer spennende å ha seg med de... så jeg skjønner hva du mener.

men når jeg da havner i seng med typen igjen prøver jeg å finne på noe spennende...

Lenke til kommentar

Det høres unektelig spennende ut med en venninne som vil ha deg, og så til de grader gir uttrykk for det.

 

Personlig ville jeg ikke hatt en dame som med så stor selvfølgelighet er utro mot sin kjæreste, om det så var bare for ett knull. Men så er jeg en sær jævel.

 

Hvis du ønsker å stå imot fristelsen men ikke stoler på deg selv, så er en enkel løsning selvfølgelig å ikke treffe henne uten kjæresten din tilstede. Jeg blir litt trist av å tenke på at hun stoler slik på deg og at du seriøst vurderer å bryte denne tilliten. Men det er ditt liv, så "pul i vei" hvis dette gjør deg lykkeligere - men ærlig talt, ut i fra det du har skrevet, så ser jeg ikke hvordan det skulle kunne gjøre det.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...