Gå til innhold

Halp FPS drop!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg sitter på en nok så god stasjonær pc, men jeg sliter ofte med heftig FPS drop når jeg fks er i WG eller står med ett raid på 40mann så sliter jeg litt med fps min, noen som vet hva som feiler pc'n min

 

jeg har nettopp formatert og oppdatert alle drivere sånn som grafikk kortet mitt og slikt.

 

Min Datamaskin

 

Grafikkkort: Nvidia GeForce 8800GTS

Ram: Corsair Dominator 4096MB

Prosessor: Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz

Hovedkort: Asus P5K

HDD:Samsung 500GB, Maxtor 250GB

 

Håper noen veit hva jeg må gjøre eller hva jeg bør skaffe meg nytt av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å still litt ned på grafikk instillingene og se om det hjelper, hvis ikke så kan nok problemet være relatert til nettet.

 

Jeg har gjort dette også og får litt mer stabil fps men jeg vil ha høy grafikk jeg xD, men ja kan som sagt være nettet mitt, for jeg har telenor som da suger baller:O, men får fiber iløpet av 2-3 uker så da får se evt se om det kanskje det som har noe med saken å gjøre=)

 

Men ser du noe jeg burde oppgradere på pc'n min?:)

Lenke til kommentar
Prøv å still litt ned på grafikk instillingene og se om det hjelper, hvis ikke så kan nok problemet være relatert til nettet.

 

Jeg har gjort dette også og får litt mer stabil fps men jeg vil ha høy grafikk jeg xD, men ja kan som sagt være nettet mitt, for jeg har telenor som da suger baller:O, men får fiber iløpet av 2-3 uker så da får se evt se om det kanskje det som har noe med saken å gjøre=)

 

Men ser du noe jeg burde oppgradere på pc'n min?:)

 

Nett-tilkoblingen påvirker ikke FPS. Om du kjører høye settings på texture detail/env detail/diverse filtering/view distance osv så får du lav FPS. Sånn er det bare.

 

Om du oppgraderer vil du nok merke en liten forskjell i FPS, men du får nok mer FPS ut av å justere ned video settings.

Lenke til kommentar

Hvilken versjon av 8800GTS har du? G92 eller den eldre modellen?

 

Om du har G92 bør det virke bra. Jeg har dette og kjører alt på maks + addons + flere skjermer med wow samtidig.

 

Men du bør deaktivere alle addons og så sjekke om du fortsatt har problemet. Da finner du ut om addons er problemet. Eventuelt sjekke hvilke prosesser som kjører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...