Mato Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 (endret) trenger et lite råd , har akkurat installert en frehs Kubuntu , 64 bit , brukte den grafiske installasjonen. partisjonerte opp disken manuelt slik /swap - 4gb / - 35gb /home - noe over 100gb det var vell alt inputten jeg gjorde som ikke var default , bortsett fra regionale settings . men systemet neketer og boote , det halter/stopper på load av Powernowd og det skjer ikke mere , jeg har funnet ut at dette programet brukes til justering av cpu clock . har en adm athlon 64X2 5000+ er det denne som ikke støttes av powernowd ? noen tips til og få systemet til og boote ? kan og legge med at live cd'en fra ubuntu henger på akkurat samme plassen . Endret 16. mars 2009 av Mato
jonnor Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Forøvrig er dette ganske tydelig en bug, og bør rapportes. https://bugs.launchpad.net/ubuntu/ Endret 16. mars 2009 av NorthWave
Mato Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Skrevet 16. mars 2009 Jeg løste dette ved og Boote i recovery så jeg fikk opp komadolinjen og kjørte sudo apt-get remove powernowd bootet probmfritt etter det . nå er det bare og få det tråløse til og funke rett , jeg finner trådløse nett men ikke mitt eget ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå