Gå til innhold

Jeg er hacket


Anbefalte innlegg

Hallo. Når jeg logget inn i dag var passordet byttet ut. Jeg byttet til en nytt passord og kom meg inn. Da jegk om inn hadde noen lekt seg med å farme eternal fire, vært i BG, kjøpten guardian's linked bracers får 7 k honor, og solgt gearet mitt ( antar jeg )

 

DEt som var i gjenn var quest rewards som har sikkert hadde skaffa med å leke seg på charren min. Han bytta også i fra survival til beast mastery, og tatt tatt mine 4 k gold som jeg har brukkt noen timer på å farme. Jeg har ikke gitt ut passordet mitt til noen og passordet var kompelisert med tall og bokstaver. Er dette hack ? Går det ann å få til bake di tapte tingene ?

Jeg er veldig frustrert nå og vill jærne ha noen fårklaringer. Kansje noe som har skjedd med dere før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så fremst det ikke er en feil Blizzard har gjort så er tingene dine borte vekk ettersom det er "din egen" feil (ettersom du er ansvarlig for din egen PC).

 

Så dessverre, du får nok neppe tingene tilbake.

 

feil, sist jeg ble "hacka" så fikk jeg alt tilbake untatt no gull

Lenke til kommentar
Så fremst det ikke er en feil Blizzard har gjort så er tingene dine borte vekk ettersom det er "din egen" feil (ettersom du er ansvarlig for din egen PC).

 

Så dessverre, du får nok neppe tingene tilbake.

 

feil, sist jeg ble "hacka" så fikk jeg alt tilbake untatt no gull

 

:)nå ble jeg lettet .. Synd de bruker så lang tid med ticketen

Lenke til kommentar
Så fremst det ikke er en feil Blizzard har gjort så er tingene dine borte vekk ettersom det er "din egen" feil (ettersom du er ansvarlig for din egen PC).

 

Så dessverre, du får nok neppe tingene tilbake.

 

feil, sist jeg ble "hacka" så fikk jeg alt tilbake untatt no gull

 

Det er jo bra da, vet at mange selskap praktiserer det slik at folk som er hacket ikke får noen av tingene tilbake fordi det kan ikke bevises at de "ble hacket" men heller om mulig solgte tingene de hadde selv.

Lenke til kommentar
Det er jo bra da, vet at mange selskap praktiserer det slik at folk som er hacket ikke får noen av tingene tilbake fordi det kan ikke bevises at de "ble hacket" men heller om mulig solgte tingene de hadde selv.

 

Er den praksisen jeg er vant til også. Din konto, ditt ansvar. Nesten litt synd at Blizzard er så "snille" med de som mister kontoen sin. 90% er skyld i det selv. Blir litt mer "survival of the fittest" over hele greia dersom man ikke får ting tilbake :D

Lenke til kommentar
Tviler på at keyloggers hadde tatt seg tiden til å ta BGs, og kjøpe items etc. Hørest mer ut som en annen spiller, eventuelt noen du kjenner. Men bare stå klar med CD-keyen din til wow og alt slikt så ordner vell Blizzard opp:)

 

Keylogger registrer passordet slik at andre folk kan se det. Selvfølgelig må det være en annen person

Lenke til kommentar
Tviler på at keyloggers hadde tatt seg tiden til å ta BGs, og kjøpe items etc. Hørest mer ut som en annen spiller, eventuelt noen du kjenner. Men bare stå klar med CD-keyen din til wow og alt slikt så ordner vell Blizzard opp:)

 

Keylogger registrer passordet slik at andre folk kan se det. Selvfølgelig må det være en annen person

En "profesjonell" ville nok bare ha fått mest mulig gull ut av kontoen på kortest mulig tid, som en eventuell goldseller ville ha gjort. Ikke gått farmet, og hvertfall ikke gått i BG. Han sier jo selvfølgelig ikke at dette ikke er en person, men trolig en som ville leke seg litt for pure faen.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...