Gå til innhold

[AoC]Ser etter BuddyKey/trialkey


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vil gjerne prøve Age of Conan, men først og fremst må jeg se om min PC kan kjøre den osv.

 

Og det hadde vært herlig vis noen kan sende meg Trial key, eller sånn invitasjon greie :p Vis det finnes i AoC.

 

PM meg . Vil gjerne prøve dette.

Endret av Crestic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg vil gjerne prøve Age of Conan, men først og fremst må jeg se om min PC kan kjøre den osv.

 

Og det hadde vært herlig vis noen kan sende meg Trial key, eller sånn invitasjon greie :p Vis det finnes i AoC.

 

PM meg . Vil gjerne prøve dette.

 

Det er nesten like billig å kjøpe selve spillet for 100 spenn , der får du med en måned spilling ! Selv om du får trial key , så må du vel betale for å laste ned clienten ? er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg vil gjerne prøve Age of Conan, men først og fremst må jeg se om min PC kan kjøre den osv.

 

Og det hadde vært herlig vis noen kan sende meg Trial key, eller sånn invitasjon greie :p Vis det finnes i AoC.

 

PM meg . Vil gjerne prøve dette.

 

Det er nesten like billig å kjøpe selve spillet for 100 spenn , der får du med en måned spilling ! Selv om du får trial key , så må du vel betale for å laste ned clienten ? er ikke sikker.

 

Ja, må betale for download [40 kr eller no], så er nesten bedre om du ser rundt på nettet etter en god deal. Da slipper du en god del timer med download og får fullversjonen med en gang.

Endret av Atomics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...