Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onanere daglig, skadelig?


Gjest Alex299

Anbefalte innlegg

Gjest Alex299

Jeg lurer da på en ting, jeg har nå onanrt daglig helt til jeg får utløsning i ca 2uker(i strekk).

men nå begynner det å gjøre litt vondt i magen, så jeg lurer da på om dette er skadelig?

 

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, men tror dette er riktig ;)

 

Håper på seriøse svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Magesmertene vil forsvinne om du øker til 1 gang per 3. time, dette vil sørge for at kroppen gir fra seg næring samtidig som den tar inn ny, noe som vil beholde balansen.

 

Overskuddet av protein i kroppen du får ved å spise et måltid og IKKE onanere og dermed kvitte deg med proteinet som sæd hovedsaklig består av vil du få alt for mye protein, noe som vil føre til smerter i tarmveggen. Dette kan kjennes ut som magesmerter.

 

Det er kritisk viktig at du runker minst hver 3. time om du kjenner smerter i magen.

Lenke til kommentar
Magesmertene vil forsvinne om du øker til 1 gang per 3. time, dette vil sørge for at kroppen gir fra seg næring samtidig som den tar inn ny, noe som vil beholde balansen.

 

Overskuddet av protein i kroppen du får ved å spise et måltid og IKKE onanere og dermed kvitte deg med proteinet som sæd hovedsaklig består av vil du få alt for mye protein, noe som vil føre til smerter i tarmveggen. Dette kan kjennes ut som magesmerter.

 

Det er kritisk viktig at du runker minst hver 3. time om du kjenner smerter i magen.

Sinnsykt lættis! :rofl:

 

Jeg har runket 4 år i strekk og jeg har aldri hatt problemer med magen så det er neppe det. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...