Gå til innhold

HTC Dream/G1 eller 5800?


Anbefalte innlegg

Skal ha meg en ny mobil nå snart og har sett meg litt rundt etter en mobil som gir meg mye for penga. 5800 er spekket med teknologi og er samtidig ikke så dyr. Dog, touchscreen'en var ikke så kul å navigere med. Ble litt rart, men det funker jo. Og så har den masse teknologi :)

 

Men så kom jeg til nå tenke på Dream. Den har også masse stash og er i samme prisleie. I tillegg er skermen berøringsfølsom og den har hw-tastatur.

 

 

Det jeg ser etter er en god internettmobil. Jeg ser ikke etter en multimediaspiller, ettersom jeg nettopp skaffet meg en mp3spiller :)

 

Dog, et filmklipp i ny og ne skader vel ikke.

 

Spesifikasjonene er omtrent like:

 

https://prisguiden.no/vis_side_ved_side.php?pids[]=108983&pids[]=101449

 

Så jeg har egentlig lyst på Dream jeg.

 

 

Noen grunner til hvorfor jeg ikke burde kjøpe den? Eventuelt andre telefoner i samme prisleie som gir meg det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg legger ikke noe merket til at det er en "utviklertelefon". Telefonen fungerer bra til vanlige gjøremål, for den er oversiktlig samtidlig som det er en avansert telefon med utallige muligheter. Grunnen til at jeg valgte denne var at den hadde tastatur, og det fungerer som en drøm. Er ikke det samme som å skrive på pcen, men betraktelig bedre enn de fleste mobiler. Jeg har ingenting å utsette på denne mobilen enda. Garantien er jeg ikke sikker på.

 

Cecolon: Jeg har en bekjent i UK som bestilte for meg, så hentet jeg den der. Men du kan feks bruke Jetcarrier, og bestille fra Google. Du kan lese mer om dette i Amobils test. Spør gjerne igjen hvis det er noe.

Lenke til kommentar
Johnx:

 

Hvordan er batteritiden? Har lest at det er mange som er misfornøyd, og må lade ofte (flere ganger om dagen f.eks.).

 

Siden det er en smarttelefon med stor skjerm er batterietkapasiteten ikke det samme som i feks. en Nokia E71. Men jeg synes den er helt grei. Hvis du ser Amobils test så finner du vel de eksakte tallene for batteriet. Selv har jeg bestandig WIFI og 3G på, samt at jeg bruker musikkspilleren 2-3 timer for dagen - da varer den i 2-3 dager.

Endret av Johnx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...