Gå til innhold

Killzone 2 selger i bøtter og spann (PS3)


Anbefalte innlegg

SERIØST 5 % av ALLE ps3 eiere har kjøpt spillet og du mener de høres lite ut. :hmm:

 

dessuten blir det solgt for full pris de første månedene så 600 gange 1mil høres ut som i bøtter og spann for min del.

 

PS. itavisen er noe drid, det eneste jeg liker med dem er at de er PS3 fan ;):yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt spill. Ikke helt komfortabel med online-delen, siden det nok engang er spillere der som tydeligvis ikke gjør annet enn å spille online. Blir ihvertfall grisebanket der inne. (må innrømme at jeg ikke har spilt online siden Quake2 var det nye og kule sammen med isdn-linja mi...Så kanskje det er bare meg som stinker..?)

 

Men uansett, underholdende spill. Ikke så ille, med tanke på at jeg byttet et Sega Superstar Tennis + 50kr mot det =) Kostet jo bare 399 på Elkjøp

Lenke til kommentar

"allene kan fort øke nevneverdig igjen når pakken som skal inneholde PS3 + Killzone 2 kommer for salg i nær fremtid."

 

Det er allerede i salg, jeg kjøpte en pakke med ps3, Killzone 2 og The dark knight på game i bergen 7. mars, og denne artikkelen ble skrevet 13.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...