Gå til innhold

Radio/MP3 på T610


Anbefalte innlegg

Noe jeg også er. Mener, 65.000 farger finner vi på i allefall tre mobiler ida.

 

Samsung S100

Samsung S300

Panasonic GD87

 

Samsung S300 veier bare 70 gram og er halvparten så stor som T610. Den har også mye berde polytoner. Kameraet er loksom guleroten, men da har vi Nokia 7250 som faktisk har et bra kamera ( Har S300 og 7250 selv ) PRISEN derimot er bra. BARE så J....i synd at kameraet er så dårlig :-(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oyo.

er det nå jeg skal si; dooh..?... :yes:

 

Men ang. kamera og mp3 og radio.

 

Digitalkamera har jeg fra før av. så veldig bra bilder på mobilen er ikke viktig for meg. bildene kommer nok til å bli brukt til bakgrunn på mobilen og ikke stort annet.

Mp3spiller er noe jeg sparer til for øyeblikket (CW300) og på den er det radio. Mp3spiller på mobil er noe som aldri har sagt klikk oppi hode på meg. Såklart flott med integrering av fler produkter i et, men så lenge det ikke blir snakk om en mobil (med normal størrelse) med minst 256mb minne, God lyd og batteritid til mange timer musikk + taletid er jeg ikke interessert.

 

pluss, når jeg er og trener legger jeg fra meg mobilen for å ikke bli forstyrra. da er det greit å heller ha en liten mp3spiller på armen.

 

jeje.

Lenke til kommentar
Kameraet er loksom guleroten, men da har vi Nokia 7250 som faktisk har et bra kamera.  BARE så J....i synd at kameraet er så dårlig :-(

 

Kanskje jeg misforsto men 7250 har samme oppløsning som t610 på kamera, og gir "de beste bildene" ifølge nettavisen. Så tror nok at minne er største bekymring, selv om jeg kommer til å kjøpe bluetooth til pc-en samtidig som jeg kjøper telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...