tpok Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Haha, jeg fikk plutselig lyst til og spille et buss spill, noen som har et og anbefale? Edit: Vet alerede om Bus Driver og Bus Simulator Siter Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Wtf? Hvorfor ikke ta steget ut og spille flysimulator? Og den som leter, han skal også finne. Siter Lenke til kommentar
tpok Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Wtf? Hvorfor ikke ta steget ut og spille flysimulator? Og den som leter, han skal også finne. Jeg har flightsimulator 2004 / X (2002 står i hyllen en plass) så jeg har nok de spillene:P Vel somsakt, jeg fikk bare sånn helt plutselig lyst til og spille et buss spill xD Endret 11. mars 2009 av tpok Siter Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Tja, hva med dette? http://www.bussimulatorgame.com/ Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.