Gå til innhold

vmware - lage et XP os kun til usb

sdf123

Anbefalte innlegg

Driver å funderer på å formatere pcn min og legge alt inn på nytt igjen, har altfor myr skit på pcn nå.

Så når jeg legger ting inn igjen, KUN det jeg trenger og vet jeg bruker relativt ofte vil jeg ha inn igjen. Mitt spørsmål da, kan jeg opprette et XP os i vmware hvor jeg kjører all programvare som tilhører usb tingene mine?

Ser for meg da at, når jeg en gang skal flytte over musikk på IPODEN min starter jeg vmware med USB-OS(la oss kalle min xp versjon under vmware for det), den vil så detektere at jeg har plugget i min ipod og den vil starte å kommunisere med feks iTunes. Eller si at jeg ønsker å oppdatere GPSn, mobilen, fjernkontrollen, et av de mange digitalkameraene jeg har osv.. Vil det la seg løse?

Og hvordan får jeg feks mitt hoved os til ikke å autokjøre usb-dubbe-ditter(for dem vil jeg jo at USB-OS skal finne og bruke. Og er det vanskelig å sette opp slik at USB-OS finner mine usb-dubbe-ditter som jeg kobler til?

Lenke til kommentar
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...