Gå til innhold

rar lyd i z5500 under musikk


Anbefalte innlegg

jeg har nylig kjøpt et z5500 og koblet det til pcen. jeg ble drit missfornøyd med lyden til musikk. den gikk opp og ned, og greier ikke helt spille begge tingene helt likt. slik at av og til når det er mye bass slakker den ned på selve mannen/dama som synger.. det er døds irriterende. det kan minnes slik som skjer når du hører på musikk på moblien og du får ei melding. så går lyden opp og ned.

 

tok inn et X-fi Extreme gamer lydkort og det er helt likt... hva skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket med programvaren og sett at alle innstillingene er slik du vil ha dem?

 

Det høres ut som du har en lydprosessor som er aktivert. Personlig bruker jeg slike prosessorer og eq'er for å skape et bra lydbilde, men til ditt bruk ville jeg sett etter om det noe slikt aktivert. I så fall --> slå dem av.

Lenke til kommentar

Hadde samme problem den gangen jeg hadde anlegget. Fikk aldri integrert suben skikkelig.

 

Høytallerene er gode på nært hold, mens bassen, og integrering av den, gjør seg best når man sitter ett stykke unna.

 

Pass også på å ikke kjør musikken i stereo, samt helst for den analogt. De interne dekoderene til Logitech suger for å si det på en snill måte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...