Krissma512 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) kampen om midgard 2 spille mitt klikka og nå skal jeg avinstallere det men jeg vil ta vare på savegame filene mine men hvor finner jeg de savegame filene please svar Endret 8. mars 2009 av Krissma512 Siter Lenke til kommentar
HFabel Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) kampen om midgard 2 spille mitt klikka og nå skal jeg avinstallere det men jeg vil ta vare på savegame filene mine men hvor finner jeg de savegame filene please svar hvordan klikka det? jeg har problemer med direct 3d... søk i windows: kampen om midgard. da tror jeg du får opp mine kampen om midgard filer, kanskje den funker... Endret 8. mars 2009 av HFabel Siter Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 kampen om midgard 2 spille mitt klikka og nå skal jeg avinstallere det men jeg vil ta vare på savegame filene mine men hvor finner jeg de savegame filene please svar hvordan klikka det? jeg har problemer med direct 3d... søk i windows: kampen om midgard. da tror jeg du får opp mine kampen om midgard filer, kanskje den funker... det er sånn at jeg går inn på spille når jeg starter en spill så kommer det windows feil melding at exe kunne ikke forsette Siter Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Fant innstrukser om hvor du skal legge savefilene: Place the folder "save" to C:\ drive, opening the "Documents and Settings" folder, opening the folder labeled with your Windows user name, and opening the "Application Data", "My Battle for Middle-earth Files" folder. If you don't see an "Application Data" folder here, do the following: 1) Bring up any Windows Explorer window by holding down the Windows key on your keyboard and pressing "E". 2) Click on "Tools" from the top menu. 3) Choose "Folder Options" from the drop down menu. 4) Choose the "View" tab. 5) Click on the "Show hidden files and folders" radio button under "Advanced settings". 6) Click on "Apply" and then "OK". 7) The "Application Data" folder should now be visible. ----- Prøv deg frem og du skal finne mappen med savefilene Siter Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Fant innstrukser om hvor du skal legge savefilene:Place the folder "save" to C:\ drive, opening the "Documents and Settings" folder, opening the folder labeled with your Windows user name, and opening the "Application Data", "My Battle for Middle-earth Files" folder. If you don't see an "Application Data" folder here, do the following: 1) Bring up any Windows Explorer window by holding down the Windows key on your keyboard and pressing "E". 2) Click on "Tools" from the top menu. 3) Choose "Folder Options" from the drop down menu. 4) Choose the "View" tab. 5) Click on the "Show hidden files and folders" radio button under "Advanced settings". 6) Click on "Apply" and then "OK". 7) The "Application Data" folder should now be visible. ----- Prøv deg frem og du skal finne mappen med savefilene skjønner det ikke... Siter Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Fant innstrukser om hvor du skal legge savefilene:Place the folder "save" to C:\ drive, opening the "Documents and Settings" folder, opening the folder labeled with your Windows user name, and opening the "Application Data", "My Battle for Middle-earth Files" folder. If you don't see an "Application Data" folder here, do the following: 1) Bring up any Windows Explorer window by holding down the Windows key on your keyboard and pressing "E". 2) Click on "Tools" from the top menu. 3) Choose "Folder Options" from the drop down menu. 4) Choose the "View" tab. 5) Click on the "Show hidden files and folders" radio button under "Advanced settings". 6) Click on "Apply" and then "OK". 7) The "Application Data" folder should now be visible. ----- Prøv deg frem og du skal finne mappen med savefilene funker det for XP og? Endret 8. mars 2009 av Krissma512 Siter Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Det står at savene skal ligge i en "application data" mappe, vist den ikke vises, må du skru på vis skjulte mapper. Gå inn på Min datamaskin, gå på verktøy, så mappealternativer, gå på "Vis", og så krysser du av for vis skjulte mapper og filer. Dette er på vista, så er ikke sikkert det er helt likt for deg. Endret 8. mars 2009 av Sjokoladefisk Siter Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) nei :/ Nei, det står det da ikke noe om? :/ tusen takk fant det ut Endret 8. mars 2009 av Krissma512 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.