Gå til innhold

[Løst]WOW Wrath of the Lich King privat server

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hvor kan jeg skaffe wow Wrath of the Lich King privat server?

har googla mye men finner ikke noe

kan noen hjelpe meg? :thumbup:

Endret av Krissma512
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, man kan ikke bli tatt for å spille på privat server. Har gjort det selv en stund da vennene mine beklageligvis har en sånn teit "pirat mentalitet" og vil ikke betale for en dritt om man kan få det gratis selv om det de får gratis er ødelagt og halvveis ubrukelig. Er bare de som driver serverne som får noe trøbbel. Anbefaler riktignok Blizzard sine servere fremfor private servere, etter patchingen til 3.x har det imo ikke vært noen brae oppdaterte private servere.

Skrevet (endret)
Nei, man kan ikke bli tatt for å spille på privat server. Har gjort det selv en stund da vennene mine beklageligvis har en sånn teit "pirat mentalitet" og vil ikke betale for en dritt om man kan få det gratis selv om det de får gratis er ødelagt og halvveis ubrukelig. Er bare de som driver serverne som får noe trøbbel. Anbefaler riktignok Blizzard sine servere fremfor private servere, etter patchingen til 3.x har det imo ikke vært noen brae oppdaterte private servere.

jeg fant en privat server testa den den er bra men logger meg ut automatisk vært 30 min men takk for all hjelpa ;D og og du som linka mmowned.com til meg ;D

Endret av Krissma512
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...