Problematique Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 I går kveld kjøpte jeg en ny måned spilletid etter å ha vært vekke en stund og gledet meg til å spille igjen, men det det stod at accounten fortsatt var frozen etter jeg hadde betalt. Jeg sjekket nettbanken i dag, og der er det gått ut 92 kroner som bare gudene vet hvor er nå. Regner med jeg må kontakte kundeservice på mandag, men er det noen som har noen løsninger så jeg får spilt i helgen?
bandreas Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Ring dem og forklar situasjonen. Det må vel være den raskeste løsningen skulle du lykkes. Og det er mulig nettbanken din er noe treig med å faktisk overføre pengene, selv om det står at de er overført.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå