Gå til innhold

Fallout 3 for PS3 (Oppdatering)


Anbefalte innlegg

Hei sann..

 

Jeg hadde fallout 3 på ps3 i førsten da det kom ut, men solgte det igjen pga mange feil med spillet som gjorde at jeg ikke kunne spille det som normalt.

 

Mitt spørsmål er, er disse feilene rettet? I patchen som har vært ute en stund, 1.1 eller hva den het? Eller er det forsatt feil??

 

Ifølge Fallout 3 sitt forum er det mange som har en god del feil med spillet og sånn, stemmer dette?

 

Noen som har fallout 3 for ps3 som kan si at det er feilfritt, eller at det er spillbart isåfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei sann..

 

Jeg hadde fallout 3 på ps3 i førsten da det kom ut, men solgte det igjen pga mange feil med spillet som gjorde at jeg ikke kunne spille det som normalt.

 

Mitt spørsmål er, er disse feilene rettet? I patchen som har vært ute en stund, 1.1 eller hva den het? Eller er det forsatt feil??

 

Ifølge Fallout 3 sitt forum er det mange som har en god del feil med spillet og sånn, stemmer dette?

 

Noen som har fallout 3 for ps3 som kan si at det er feilfritt, eller at det er spillbart isåfall

Hei.

Eneste feilen jeg har merka nå er at mesmetron pistolen plutselig var borte??!!

Det var irriterende, men det ødelgger jo ikke spillet. Akkurat den feilen er visst kjent.

Ellers har jeg ikke merka noe frysing av spillet heller....

 

T

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvilke feil folk har, men etter det jeg har lest på fallout 3 forumet så virker det som mange har problemer med at ps3èn henger seg, ting forsvinner i spillet, savegames blir ødelagt..

 

Hva mener du med at flere har fått platinum i spillet??

 

Ps.

Kjøpte meg Fallout 3 igår selv, men ikke prøvd det ennå =) *Glede seg*

Lenke til kommentar

 

Hei sann..

 

Jeg hadde fallout 3 på ps3 i førsten da det kom ut, men solgte det igjen pga mange feil med spillet som gjorde at jeg ikke kunne spille det som normalt.

 

Mitt spørsmål er, er disse feilene rettet? I patchen som har vært ute en stund, 1.1 eller hva den het? Eller er det forsatt feil??

 

Ifølge Fallout 3 sitt forum er det mange som har en god del feil med spillet og sånn, stemmer dette?

 

Noen som har fallout 3 for ps3 som kan si at det er feilfritt, eller at det er spillbart isåfall

Hei.

Eneste feilen jeg har merka nå er at mesmetron pistolen plutselig var borte??!!

Det var irriterende, men det ødelgger jo ikke spillet. Akkurat den feilen er visst kjent.

Ellers har jeg ikke merka noe frysing av spillet heller....

 

T

 

 

Hva mener du med "Eneste feilen jeg har merka nå er at mesmetron pistolen plutselig var borte??!!"

 

Legg gjerne svaret i en spoiler om nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...