Gå til innhold

Brukt EOS 30D med tilbehør - bra tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

vurderer å kjøpe en EOS 30D fra 2006 av en bekjent, med følgende tilbehør:

- originalt batterigrep

- 2 originale batterier

- Sigma 17-70mm med solblender og UV-filter.

Hvor mye bør jeg betale? er 6000 for lite, for mye, eller helt ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

vurderer å kjøpe en EOS 30D fra 2006 av en bekjent, med følgende tilbehør:

- originalt batterigrep

- 2 originale batterier

- Sigma 17-70mm med solblender og UV-filter.

Hvor mye bør jeg betale? er 6000 for lite, for mye, eller helt ok?

3000 for huset

1000 for grepet

1800 for objektivet

200 for ekstra batteri.

Helt greit, kanskje litt i overkant.

Hvor mange bilder har det tatt? Ser det strøkent ut?

Skrevet

Som du sikkert også har fått med deg, så koster Canon 40D 4995 på fotovideo i helga. Er også noe du bør vurdere

Skrevet

Kameraet er rimelig gammelt, de aller fleste klarer seg utmerket uten batterigrep, batteriene kan være hardt brukt og ha lite futt igjen i seg, objektivet er middels, solblender er verdt 0 kr, og UV-filter er også verdt 0 kr (egentlig minus 500 kr i nytteverdi).

Styr unna, spør du meg.

Skrevet

Dette synest jeg er for dyrt for et gammelt kamera. Du får splitter ny Nikon D90 på JP for 7999 inkl 18-55 VR objektiv. kjøper du det i kampaneperioden frem til 08 aril får du gratis batterigrep av Nikon ved registrering av kameraet.

Skrevet
Kameraet er rimelig gammelt, de aller fleste klarer seg utmerket uten batterigrep, batteriene kan være hardt brukt og ha lite futt igjen i seg, objektivet er middels, solblender er verdt 0 kr, og UV-filter er også verdt 0 kr (egentlig minus 500 kr i nytteverdi).

Styr unna, spør du meg.

Batterigrep skal jeg ha uansett hva jeg kjøper, må ha ett skikkelig vertikalgrep... UV-filteret er av typen Hoya Pro1 Digital og kostet 700 kroner nytt, hvorfor er det verdiløst nå?

Skrevet
Som du sikkert også har fått med deg, så koster Canon 40D 4995 på fotovideo i helga. Er også noe du bør vurdere

er du sikker 4995 eller 5995?

utrolig pris hvis det ligger på 4995.......sikle sikle.

Skrevet

Ville personlig ikke betalt mer enn 5000,- for denne pakken. Husk at Japanphoto solgte ifjor ut lageret sitt på 30D til i underkant av 4000, så det finnes mange billige 30D'er på markedet.

Skrevet
Arg, nok en livsløgn tatt i fra meg... savner resultatet av den testen deres av beskyttelsesverdien av UV-filtre, dog :p

Tenk på vennen din, som spanderte 700 kroner på noe som gjorde kameraet dårligere, så føler du deg nok bedre. ;)

Testen kommer når sneen er borte her i provinsen - sånn i september en gang... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...