ramses Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Noen som kan hjelpe meg her. Jeg får opp den sure meldingen om at jeg har en eldre versjon av internett explorer... Jeg klikker på nedlastingen fra ms. Og ting ser greit ut. Jeg klikker på kjør og installasjonen starter, men det kommer en blå rute som viser en indikator som går. Etter ca 1minutt får jeg meldingen om at installasjonen ikke ble gjennomført. Så er det bare å restarte og alt er som før. Dette er vel 5te gangen jeg prøver å innstallere. Noen ideer
mhsalangli Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 altså jeg mener det er helt høl i hue å presse opera eller firefox på noen bare fordi de vil bruke IE. så til løsningen: jeg reinstallerer masse pcer hver dag og har funnet ut at hvis du tar en clean install av windows, så legger inn IE7 (last det ned til en pendrive først), og så legger inn drivere/antivirus og alt det andre så går det bra. jeg har det på samme måten. jeg bruker nå firefox fordi jeg ikke gidder bruke flere timer for å få pcen opp igjen etter formatering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå