Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

HELP jeg har hjerte problem


simen2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle har vondt i hjertet innimellom. Noen mer enn andre. Ofte er det ikke hjerte man har vondt, men spiserøret eller muskler over hjertet siden disse smertene kan være vanskelig å skille fra hjertesmerte :) Om du er litt bekymret kan du vel bare spørre legen din neste gang du er der. Tror ikke du behøver å bekymre deg.

Lenke til kommentar

Jeg har det også. Men egentlig er det kramper i brystmuskulaturen, så hjertet har ikke noe med det å gjøre. Merkelig at det bare er på venstre side da :hmm:

 

Anyway, hos meg gjør det når jeg får sånne smerter, ordentlig skikkelig vondt å trekke pusten. Meget smertefullt! Så enten puster jeg veldig lett, eller så trekker jeg pusten helt inn. DET er ikke godt, men da løses i alle fall krampen opp. Føles som om noen sprekker en liten ballong inne i brystet.

Lenke til kommentar
Jeg har det også. Men egentlig er det kramper i brystmuskulaturen, så hjertet har ikke noe med det å gjøre. Merkelig at det bare er på venstre side da :hmm:

 

Hjertet ligger i midten, kanskje såvidt litt til venstre. Og på venstre side strømmer blodet ut i store årer. Det er sikkert difor det skjer på venstre side.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Dette har jeg hatt flere ganger (hvis det er det samme som jeg snakker om). Det er i hvertfall slik at jeg ikke "tørr" og puste helt inn fordi det da gjør vondt. Det skjer hvis jeg har sittet lenge stille, men går heldigvis fort over. Jeg vil tro at det er svært sjeldent unge mennesker har direkte vondt i selve hjertemuskelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...