kanisj Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hei. Hvordan går jeg fram for å få tilgang til filer på en harddisk som det er installert vista på fra før?
Pastafarian Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hva mener du? Er jo bare å koble den til maskinen og åpne den.
kanisj Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 harddisken er en jeg har hatt liggende fra en tidligere pc. På den nye pcen er det installert vista fra før. det er vista installert på den gamle harddisken også..
Pastafarian Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Ja, men hva er problemet? Du kobler den gamle disken til den nye maskinen booter opp, går inn på den gamle disken..
kanisj Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Mulig det er jeg som er helt på jordet her, men blir det ikke konflikter viss jeg har to disker med vista installert på begge?
Pastafarian Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Nei, bare å passe på at du booter fra disken med det nye operativsystemet.Burde gjøre det automatisk, men du kan også sette disken med ny OS som primary boot device i bios om den ikke er det.
kanisj Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 ahh nå husker jeg hehe. du skjønner det er lenge siden jeg har holdt på med pcer (har styrt med mac i lengre tid), men nå begynner ting å komme tilbake Tusen takk for rask og god hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå