Gå til innhold

Batch boot fra cd (før windows)


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle gjerne ha laget en cd med en batch fil som skal boote før windows, den skal slette en gjenstand på harddisken som jeg ikke vil ha der. Har lett rundt omkring, men har ikke funnet noe. Er det noen som kan hjelpe meg litt? :D

Endret av Heine M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil lage en boot cd? Så du kan installere operativsystemet på nytt?

Har du lastet ned en Windows vare har vi ikke lov til å hjelpe deg videre, men har du lastet ned en OPEN-FREE linux var du vil ha installert kan vi hjelpe deg videre :)

PS: Du kan også bruke en Windows-CD som du har kjøpt / lånt av en kompis / venn / familie.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har da forsåvidt lov til og hjelpe med nedlasted XP, vi vet jo ikke om han har lisens, men har mistet / har ikke CD? Det er da lovelig vis man bruker en kjøpt lisens? :p

 

Ontopic : Ser ikke grunnen med en bootable XP cd, da det eneste du kan få gjort er og instalere, mens i Linux kan du live boote OSet, men ihvertfall.. Sikkerhets modus som nevnt ovenfor er jo egentlig ganskje bra, ikke noen bat filer her? Vis du vil kan du ha et annet Live boot OS på CD , annet OS på minnepenn / ekstern hardisk, boote det, også slette filen...

 

Mvh TobbeOo

Lenke til kommentar

Vi kan ikke hjelpe denne personen ved å laste ned (gi linker osv...) Men han har faktisk lov til å si at han har lastet en FULL lovlig versjon av Windows/linux som er det språket han fikk sin XP på - Så lenge han bruker sin orginal CD-Key.

 

Men ikke bring tråden videre om dette siden det er off-topic.

 

@Trådstarter:

Har du løst problemet eller ikke?

Hvis ja så les signatur og gjøre det ^^

Hvis nei så gi en status rapport hvordan det ligger han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...