Gå til innhold

Tilbakemeldinger på T68i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt min t68i i snart et år og er fremdeles utrolog fornøyd med den. Det jeg er mest fornøyd med er helt klart batterikapasitetn. Synes også at menyene er bra. Kan vel egentlig sette opp en liste.

 

Possitive ting:

- batterikappasiteten (uke eller mer ved normal bruk).

- Bluetooth og ir.

- Har ikke plyfoniske ringetoner og annet dill.

- Størrelsen (liten og lett).

- Driftsikker.

- Synes den har bra dekning i forhold til mange nokia og simens telefoner.

+ at den er bare deilig å bruke.

 

Negativt.

- vet ikke.

 

Prisen er nå ganske lav og jeg synes at man får mye mobil for pengene.

Lenke til kommentar

det er en helt digg profftelefon, med alle nødvendige finesser. bare bra at den mangler alle fjortisgreier. desverre har jeg bare t68, og der går det litt treigt med å bla i menyene og skrive meldinger, og man må vente på at telefonen skal gjøre det man har bedt om. regner med at dette er fiksa på i-versjonen, og jeg skal få oppdatert den på et service senter så fort som mulig...

Lenke til kommentar

T68 kunne vært en knalltelefon den, men jeg lurer på om Sony Ericsson i det hele tatt prøvde telefonen før de begynte å selge den.

 

Så tregt som den er hadde jeg følt meg kraftig lurt hvis jeg hadde betalt mer enn 1000 kr for den.

 

Både responsen, og bildet i seg selv er jo uakseptabelt tregt!

 

Legg merke til at telefonen jeg har prøvd er allerede oppgradert pga treghet, og skal altså ha ny firmware som er "raskere".

 

Synd at en slik liten detalj skal ødelegge en ellers meget bra telefon.

Lenke til kommentar

Grei telefon, men POKKER for en drittskjerm med BARE 256 farger. Litt vanskelig å se i sollys også. Kjipt at en kar som har 7210 har bedre farger enn t68i'en. Hadde den hatt over 4000 farger og java samt 6 mb mer minne, kunne den ha utdanka hva som helst!

 

Men det er absolutt en telefon å elske!

Lenke til kommentar
Så tregt som den er hadde jeg følt meg kraftig lurt hvis jeg hadde betalt mer enn 1000 kr for den.

 

Slett alle sms meldinger som ligger lagret på SIM kortet (i innboks/utboks osv). Da vil du se at telefonen/menyene er MYE raskere.

 

Vel, det er min far sin mobil, og han har kanskje 4 SMS lagret på mobilen... :)

 

Men mens jeg snakker, plutselig fungerer det ikke å sende SMS med den lenger. Kommer "mislyktes" eller noe slikt omtrent med en gang når den holder på å sende. Har prøvd flere sim-kort (telenor og netcom), og SMSC'en er riktig, så det er nok noe med telefonen som er gale. Noen som tilfeldigvis aner hva?

Lenke til kommentar
Grei telefon, men POKKER for en drittskjerm med BARE 256 farger. Litt vanskelig å se i sollys også. Kjipt at en kar som har 7210 har bedre farger enn t68i'en. Hadde den hatt over 4000 farger kunne den ha utdanka hva som helst!

Vel, som det har blitt diskutert utallige ganger før, så ville ikke t68i's screen se noe særlig bedre ut med 4096 farger istedenfor 256..

Hvorfor? fordi skjermen er for liten (for lite piksler) til at du skal kunne se helt klart, og da hjelper det lite om du har mer farger, ettersom bildet ville allikevel blitt "kornete" og uklart.

Tror du meg ikke? Gå til en tele-forhandler å spør om du kan få prøve Nokia 3510i. Den har 4096 farger, og nesten lik skjerm som t68i...

Jeg er utrolig godt fornøyd med t68i'en min.. det folk nevner som minus er jo litt latterlig... jeg mener - polytoner og spill (java) - hvor viktig er det for deg? hvis det er meningen med din neste mobil, så ville jeg kjøpt den nye spillmobilen til nokia...

Hmm, jeg tror ikke du har merket hva som har vært den største "klagen" på t68i på mobilforumet siden den kom ut.

Treg, treg, og atter treg! Den t68(m?) jeg har prøvd er Cnil's og den er en oppgradert t68 (noe som ville gjøre den til en "m", ikke sant?), å ja, den er treg som d holder..

(kan bare tenke meg hvordan det ville være å surfe gjennom meldinger med en gammel å god t68 :lol: )

Anyway, poenget mitt er at småting som poly og java er småtteri i forhold til tregheten til denne mobilen.

 

"Stick to the REAL issue, do not avoid it"

Kloke ord, hva? :smile:

Lenke til kommentar

Når det gjelder dette med tregheten på t68/t68/t68i, så må det sies at det kan oppgraderes (da blir det en smule bedre). Jeg mener også at dette er en vanesak, etter 4-5 uker med aktiv sms bruk, og mye bruk av addresse boken - har jeg klart og vende meg til at mobilen ikke er like rask som 3xxx seriene til Nokia... Jeg innrømmer at det ble en del feiltasting den første uka, da jeg ikke var vant til at det tar litt tid fra du taster inn en bokstav i addresseboken til du kommer til det navnet du skal til, men tross i dette er jeg utrolig formøyd med t68'en min. anbefaler den på det varmeste - hvis ikke nokias raske meny- og sms -system, java spill og flerstemte ringetoner er det viktigste for deg. Men det er opp til deg.

 

P.S - noe som overasket meg var størrelsen, den er utrolig liten - omtrent samme høyde som c45 (som er ganske liten) - litt bredere og litt tynnere... med tanke på funksjonene, brukervennligheten og støtsikkerheten denne mobilen har, synes jeg ericsson er geniale :) .

 

(før noen sier noe; ja, t68 tåler en god del... nei - den er ikke den mest solide mobilen på markedet)

Lenke til kommentar
Når det gjelder dette med tregheten på t68/t68/t68i, så må det sies at det kan oppgraderes (da blir det en smule bedre). Jeg mener også at dette er en vanesak, etter 4-5 uker med aktiv sms bruk, og mye bruk av addresse boken - har jeg klart og vende meg til at mobilen ikke er like rask som 3xxx seriene til Nokia... Jeg innrømmer at det ble en del feiltasting den første uka, da jeg ikke var vant til at det tar litt tid fra du taster inn en bokstav i addresseboken til du kommer til det navnet du skal til, men tross i dette er jeg utrolig formøyd med t68'en min. anbefaler den på det varmeste - hvis ikke nokias raske meny- og sms -system, java spill og flerstemte ringetoner er det viktigste for deg. Men det er opp til deg.  

 

P.S - noe som overasket meg var størrelsen, den er utrolig liten - omtrent samme høyde som c45 (som er ganske liten) - litt bredere og litt tynnere... med tanke på funksjonene, brukervennligheten og støtsikkerheten denne mobilen har, synes jeg ericsson er geniale :) .  

 

(før noen sier noe; ja, t68 tåler en god del... nei - den er ikke den mest solide mobilen på markedet)

:yes: Helt enig! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...