KarmaZ Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Spilte for endel år tilbake et spill hvor man kunne kjøre busser, biler ol. på veier. Var snakk om veier opp i fjellkjeder, og over alt igrunn. Husker igrunn ikke så mye fra spillet. Men husker jeg spilte det på Windows 95/98, så er endel år siden. Når jeg tenker på selve navnet på spillet får jeg opp noe "666" eller noe. Det het iallefall noe alla det. Noen som tror de vet hva det kan hete? =)
koots Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Kan hende at det er noe i forbindelse med Route 66 å gjøre, veien som gikk fra Los Angeles til Chicago i USA.
Svennulf Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Carmageddon? Ikke så mange 6-tall, men bittelitt diabolsk
xypher606 Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Spilte for endel år tilbake et spill hvor man kunne kjøre busser, biler ol. på veier. Var snakk om veier opp i fjellkjeder, og over alt igrunn. Husker igrunn ikke så mye fra spillet. Men husker jeg spilte det på Windows 95/98, så er endel år siden. Når jeg tenker på selve navnet på spillet får jeg opp noe "666" eller noe. Det het iallefall noe alla det. Noen som tror de vet hva det kan hete? =) Jeg har spilt mange bilspill opp gjennom årene. Har du noe mer info om spillet? Kan ikke si det ringer noen bjeller bare det at man kjørte på veier i fjellkjeder og over alt med biler og busser =/ Hvis du har noe mer info så kanskje jeg kommer på hvilket du tenker på =)
KarmaZ Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 Husker svært lite av det. Husker bare at det var mye ørken der, man kunne kjøre busser og diverse kjøretøyer. Når jeg tenker meg om kan det kanskje hete noe med "X", "666" eller noe. Vet noen om et register som det er oversikt over diverse bil spill til pc opp igjennom tiden?
KarmaZ Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 Midtown madness eller no? Nei, var nok ikke det heller. Ville jeg anta ble spillet laget i 96-99 eller noe. Faen så irriterende å ikke huske mer fra det. /:
KinG^KaoZ Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 1sane? Mye fjell, ørken, "busser" og biler. Nærmeste jeg kommer iallefall
arthoz Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 (endret) Ignition du tenker på? Eneste annet som popper opp i hodet er "interstate 76", men der kjører man ikke busser (og man skyter fillebiter av andre biler) Endret 30. mars 2009 av arthoz
KarmaZ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Ja faen, interstate 76 var det når jeg ser SS fra spillet. Skal gi svar om det var akkurat det spillet når jeg får testet det ut!
KinG^KaoZ Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Ingen busser der iallefall Men kult spill ja! Awesome på LAN hehe.
KarmaZ Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Pokker og da. Skjønner ikke. Husker disse bilene fra dette spillet. Men merkelig at det ikke er dette spillet da! :/
oslo72 Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Noen av disse? I samme sjanger? Hva gikk spillet ut på annet enn å kjøre?
trotjo Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Ignition du tenker på? Eneste annet som popper opp i hodet er "interstate 76", men der kjører man ikke busser (og man skyter fillebiter av andre biler) Ååå Ignition Det er gamle minner det. Lastet det ned, men det vil ikke virke. Får kjørt i 5 sek, og så går maskinen bare ut av spillet. Jeg har vista. Noen som vet hvordan man kan fikse det problemet?
PyrionZ Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Kjør som kompatibilitets modus med windows 95 ellerno. Også kjør som admin; p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå