Gå til innhold

Xfce 4.6 klar for nedlasting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke at de gidder engang. Ser helt windows 98 ut. :S

Å velge DE etter utseende er IMO noe av de teiteste du kan gjøre.

 

Du kan også se at utseende blir ikke nevnt i Xfces målsetting:

"Xfce is a lightweight desktop environment for various *NIX systems. Designed for productivity, it loads and executes applications fast, while conserving system resources."
Lenke til kommentar
Ser grei ut 4.6, men Thunar er fremdeles for begrenset, jeg må ha nettverksstøtte (om man bruker Fuse eller gnome-vfs bryr meg ikke, bare det fungerer).

 

Eneste som jeg er litt skeptisk til er ressursbruken, 4.4 var allerede treig nok.

 

Hva slags nettverkstøtte? Jeg bruker ssh og sshfs og det funker gulle...

 

Ellers liker jeg at man i Thunar enkelt kan legge til egne kommandoer/script

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at de gidder engang. Ser helt windows 98 ut. :S

 

Er du Linux's svar på Ken Rockwell? ;) Om det er noe som ser ut som Windows så er det KDE. Og KDE 4.x er jo like ræva som Vista... Masse som ikke virker og mange av de gode programmene er borte...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at de gidder engang. Ser helt windows 98 ut. :S

 

Er du Linux's svar på Ken Rockwell? ;) Om det er noe som ser ut som Windows så er det KDE. Og KDE 4.x er jo like ræva som Vista... Masse som ikke virker og mange av de gode programmene er borte...

 

Ja, og kde4 ble releaset med den meldingen, om at funksjonalitet ikke var der ennå. Prøv 4.2, det er ett helt annet produkt.

Lenke til kommentar
Ser grei ut 4.6, men Thunar er fremdeles for begrenset, jeg må ha nettverksstøtte (om man bruker Fuse eller gnome-vfs bryr meg ikke, bare det fungerer).

 

Eneste som jeg er litt skeptisk til er ressursbruken, 4.4 var allerede treig nok.

 

Hva slags nettverkstøtte? Jeg bruker ssh og sshfs og det funker gulle...

Jeg bruker steintavle :roll: Hvorfor gjøre ting enklere.

Endret av olear
Lenke til kommentar
Ja, og kde4 ble releaset med den meldingen, om at funksjonalitet ikke var der ennå. Prøv 4.2, det er ett helt annet produkt.

 

 

Nei, vil ikke ha kde på maskina. Holder meg til enkeltprogrammer. F.eks kaudiocreator var genial, men det ser ut til å være long gone... Det som er fantastisk er at man slipper noe 4.0 som er et uferdig makkverk og så må man vente til 4.2 før man får noe som har kommet opp i knestående. 4.3 burde vært 4.0 alle de andre 3.x RCy o.l.

 

Jeg bruker steintavle :roll: Hvorfor gjøre ting enklere.

 

Ble det for vanskelig å spesifisere hva det er du mangler ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...