Gå til innhold

Problemer med login PC GTA IV


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg erfarar problemer med å komme meg online/bruke multiplayer-funksjonen på mitt Steamkjøpte GTA IV. Eg har laga meg Social Club-konto, Xbox-konto og Windows LIVE-konto.

Slik er rekkefølga:

Eg startar GTA IV gjennom Steam og Social Club.

- loggar på GFWL i hovedmenyen.

- Velger "Bli LIVE-medlem"

- Då blir eg sendt til en Windows LIVE login, og deretter blir eg redirektert til denne Xbox-sida. Der har eg laga meg ein konto.

- Etter dette så gjeng eg tilbake til GTA IV og skriv inn min Windows Hotmail adresse og login. Hotmail skal vel være automatisk Windows LIVE-aktivert, eller?

- Eg slår av brannmuren.

- Då ventar eg i 20-30 sekunder på at GTA skal "finne min konto". Men dette gjer den altså ikkje. Eg får derimot følgande feilmelding "Error 0x80151906"

 

Her er ein annan ein som får samme feilmelding.

 

Eg har Windows Vista 32-bit, SP1, NET Framework 3.5.

 

Kan nokon hjelpe meg?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må aktivere spillet rett etter installasjon. Dette skjer automatisk, men du må selvsakt inneha en ekte registrerings nøkkel og skrive inn denne. Du skal ikke aktivere gjennom Social Club. Du må gjøre dette før du kommer så langt. Hva skjer etter installasjon?

 

 

Det kan eg ikkje hugse ettersom det er veldig lenge sidan eg installerte det. Men eg er rimeleg sikker på at eg ikkje skreiv inn noko CD-key som helst. Har som sagt en ekte registreringsnøkkel, som eg kjøpte fra Steam (ilag med spelet). Bør eg kanskje reinstallere GTA IV? I tilfellet, korleis gjer eg det med Steam? Eg finn ikkje ut kor GTA IV er installert ein gong :S

Lenke til kommentar
Uten at jeg kan love at det løser problemet ditt kan det lønne seg å installere spillet på nytt. Du kan fjerne GTA IV via "Legg tl fjern programmer" i "Kontrollpanelet" i Windows. Husk å ta vare på nøkkelen din slik at du ikke må kjøpe spillet på nytt. Etter installasjonen skal du kunne aktivere for å spille.

 

Før eg gjer det: er det nokon måte å berge savegamen min på? Eg finn ikkje ut kvar Steam har installert GTA nemlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...