wrigglewriggle Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Nå har det seg slik at jeg liker å ha mine video options slik når jeg gamer CS:S Model Detail : Low Texture detail : Low Shadow Detail : High Shader Detail : Low Water detail : Simple reflections Color correction : Disabled Antialiasing : None Filtering Mode : Bilinear Wait for vertical sync : Disabled High Dynamic range : None Samt kjører jeg 1024x768 oppløsning. Enkelt og greit, jeg har ALT avslått/på det laveste unntatt shadows som er på max. Nå er ikke jeg så god på cfg så det jeg sliter med er å finne commandsa så autoexec loader opp disse settingsa default , er det noen som veit hva jeg må slenge inn i configen. Jeg regner med at det er en lang liste med commands. Det som er irriterende er at den loader med noen av innstillingene på high osv, jeg regner med at dette er commands jeg allerede har i cfgen , men de bare fjerner jeg hvis det trengs. Jeg har en monster PC , så er ikke FPSen jeg gjør dette pga av , jeg liker bare at spillet ser så crap ut , ligner på Quake, det er slik jeg foretrekker og game rett og slett. Enkelt å greit , hvilke commands gjør så css loader opp slik det er beskrevet øverst her =)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå