Gå til innhold

Steam og Vac Ban

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann, jeg har planer om å gå til innkjøp av Valve Complete pack med LEFT4DEAD, Orange box materiale som portal og Teamfortress 2 samt hele den fantastiske Halflife serien, og som også inneholder alt ifra 1.6 til Counter-Strike: Source og DayOfDefeat.

Ifjor vår, ca. 10 måneder siden, ble det brukt cheats kjørt gjennom et third party program imens Source på min account var launchet, det var ikke jeg som gikk løs på en norsk public server med aimbot, NoRecoil, WH og speedhack, men noen "venner" av meg som brukte min steam account.

Om dere ikke tror på meg, og vil skrive i denne tråden bare for å anklage meg for å være en "jævlacheater nub", trenger dere ikke skrive poste noe, fordi om jeg er det eller ikke, ikke er det minste relevant i denne tråden her :)

Spørsmålet mitt er, om jeg risikerer å plutselig gjerne om uker eller noen måneder bli VAC bannet, og utestengt ifra servere på TF2, Counter-Strike, ja gjerne FEAR2Online for alt jeg vet,etter jeg har gått til innkjøp av denne pakken.

Vet at VAC vanligvis bruker alt ifra til en uke til 1-2 måneder til å utestenge deg ifra Vac servere, men det kan ta ikke ta et år?

Vil gjerne høre fra andre på dette forumet om hva dere tror, eller gjerne vet?

Kunne selvfølgelig ha laget en ny account for den nye pakken på så mange spill, men jeg har allerede bla. FEAR2, Audiosurf, Peggle Deluxe og Doom 3 + expansion, og hater å skifte mellom steam accounter alt etter hvilke spill jeg skal spille.

Tror dere Vac har oversett det?

Er det verdt å ta sjansen?

Takker for alle svar ! :)

Endret av Najs2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...