Gå til innhold

Gode billige herrefrisør i oslo sentrum?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyren på Top Stil Frisør på Grünerløkka er veldig flink og grei. Her koster det 130kr per klipp for studenter. Jeg har i alle fall vært godt fornøyd hver gang, og jeg har blitt omtalt som en med en "krevende" klipp av frisører tidligere. Skal du legge om til en helt ny frisyre ville jeg nok spandert på meg et par hundrelapper ekstra.

Lenke til kommentar
Sjekk www.barber-klipp.com. Herreklipp koster 175 NOK, frisøren er meget dyktig! Salongen ligger i Oslo sentrum. Anbefales!

 

 

jeg har nettopp prøvd denne. det var billig og frisør var flink og hyggelig, takk for tipset!

Lenke til kommentar

Etter å ha irritert meg over bare dyre frisører over alt gikk jeg meg en tur på Clas Ohlson å gikk til innkjøp av en liten maskin for hårklipping.

 

Den kosta 480kr. Å nå, 5 mnd senere har jeg klipt meg 7-8 ganger, da blir prisen pr klipp 60kr =)

Det er få frisører som kan matche den prisen.

 

Første gang ble frisyren litt kort, men man blir fort god til å klippe seg selv, nå er det bare frisører som ser at det ikke er profesjonelt klippet.

Absolutt verd å prøve!

 

Det er masse tutorials på utube om hvordan man skal klippe seg selv, det er ikke så vanskelig som alle tror :p

Lenke til kommentar
Sjekk www.barber-klipp.com. Herreklipp koster 175 NOK, frisøren er meget dyktig! Salongen ligger i Oslo sentrum. Anbefales!

 

 

jeg har nettopp prøvd denne. det var billig og frisør var flink og hyggelig, takk for tipset!

Mulig jeg tar feil, men tipper du er mer enn bare en kunde :)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Meh litt eldre post men... WHO cares :)! info er info...

 

Hvis en er ute etter en litt mer seriøs klipp, hvor prisen ikke går over 550kr og frisørene har talent. Da vil jeg trygt si at amodo mio er et ganske trygt sted å klippe seg. Beliggenheten er strålende ettersom det ligger midt inne på Oslo S. Frisørene der har god kunnskap, ene som var lærlig før har vært på kurs i england og vunnet priset der tidligere o.l. Jentene er søte og snille. De tar seg god tid, hører på hva du har å si og kommer med gode tips.

 

Verdt å sjekke ut hvis en skal ha en ny sveis eller lignende!

 

Hjemmeside: Amodomio

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...