mmmpils Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hei. Driver å ser på å kjøpe ny bil. Og da kom tanken inn på å selge min gamle for å ha bittelitt egenkapital. Jeg har en Volvo 240 GL 92 modell. Bilen er gått 250000, og er en 2,3 liters 116 hesters evigvarende maskin:) Det er servo, sentrallås, mørkt blått interiøt m/midtarmlen bak. Bilen har mørke blå metalikk farge.(den fineste fargen 240 har kommet med etter min smak) Greie sommer og vinterdekk. Hengerfeste. Hvite blinkere over hele. Bilen har aldri skuffet meg. Den har startet og gått akkurat når jeg har villet det. Og jeg har ikke tall på hvor mange ganger den har vært i Sverige, både med og uten campingvogn. Den var eid av mine foreldre før jeg fikk den i 2004. Mine foreldre kjøpe den i 1996. Bilen er blitt nøye fulgt opp. Byttet olje hver 8000 kilometer eller vært år. byttet alle slitedeler etterhvert som di har blitt slitt. Nylig byttet alle dempere. Har også byttet styrestaget/styreleddet, på venstre side, like før jul. Har bare positive opplevelser med denne bilen, og eneste grunn til at jeg velger å selge, er at jeg pendler til jobb hver dag. Kjører 10 mil hver dag. Og volvo 240 bruker litt mer drivstoff en andre litt mindre/nyere biler. Men men. Er det noen her som kan si sånn ca hva man kan regne med å kunne få for denne bilen? Det er jo ingen tvil om at bruksverdien er jo skyhøy i forhold til faktisk verdi på bilen men men;). Endret 25. februar 2009 av mmmpils
mmmpils Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Skrevet 25. februar 2009 Hmm. Det høres jo bra ut:) Så da gjenstår det bare å vaske å pollere biln. Ta bilder, legge den ut for salg. Å så er å kjøpe seg en volvo v70 d5;) m m m Takk før svar forrestn
SteffenMA Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Bare hyggelig du. Med den rette kjøperen tror jeg du kan få såpass, den er riktignok gammel og har gått mye. men Volvo "ruller" har jeg hørt Dessuten ser det ut som du har tatt godt vare på den. Lykke til med nytt bilkjøp! Skal straks kjøpe meg bil selv. Alltid like artig det.
rublings Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Er det forhandler eller privat dette er snakk om. Se litt på finn.no og se hva de andre 240'ene ligger på. Jeg vil tippe du kan få rundt 20.000 hvis den er strøken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå