Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

spruten når gutten kommer


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lite spørsmål finnes den noe som gjør at man kan få mer sprut ?

 

Tror ikke det finnes noen teknikker eller noe, nei.

 

Men tror at det kommer ann på hvor kåt man er, stilling(?) og ikke minst om det er dagens første eller ikke. Har du kommet tidligere på dagen, tror jeg det er større sjans for at det kommer mindre andre, tredje gang osv.

Det finnes mange teknikker. Søk litt rundt, en del er sikkert hoax, men det skal være mulig å øke sædvolumet med å endre kostholdet.

Lenke til kommentar

er det farlig å holde igjen spruten? jeg pleier å gjøre det når dama ikke vil ha noe i trynet...

om dere ikke vet hva det innebærer, så er det å holde på "slangen" som går nesten inn til anus, men å holde der hvor pungen "begynner".. mot anus. klem hardt og du får samme orgasmen, og null sprut

Lenke til kommentar
er det farlig å holde igjen spruten? jeg pleier å gjøre det når dama ikke vil ha noe i trynet...

om dere ikke vet hva det innebærer, så er det å holde på "slangen" som går nesten inn til anus, men å holde der hvor pungen "begynner".. mot anus. klem hardt og du får samme orgasmen, og null sprut

 

Hørtes litt kjedelig ut?

Lenke til kommentar
er det farlig å holde igjen spruten? jeg pleier å gjøre det når dama ikke vil ha noe i trynet...

om dere ikke vet hva det innebærer, så er det å holde på "slangen" som går nesten inn til anus, men å holde der hvor pungen "begynner".. mot anus. klem hardt og du får samme orgasmen, og null sprut

 

 

Den hørtest litt gøy ut. Hvordan er det å fortsette etter dette?

 

*stikke og prøve*

 

 

jeg får faktisk mere "krefter" når jeg gjør det. men pass på, du blir hekta.. eller dama di blir hekta hehe...

 

Det funka, og funka utrolig godt også, anbefales :thumbup: litt uvant til å begynne med da men ;)

Tenker at her finnes det rom for forbedringer, om man får trent den muskelen under der så burde den være nok til å sperre strømmen. Da slipper man muligens å tre hånda bakme pungen mens man holder på :)

Lenke til kommentar
er det farlig å holde igjen spruten? jeg pleier å gjøre det når dama ikke vil ha noe i trynet...

om dere ikke vet hva det innebærer, så er det å holde på "slangen" som går nesten inn til anus, men å holde der hvor pungen "begynner".. mot anus. klem hardt og du får samme orgasmen, og null sprut

 

Hørtes litt kjedelig ut?

 

Anbefaler ikke, i følge noen leger. Kan medfølge at du sliter å bli far senere i livet ditt.

Lenke til kommentar
Kan aldri falle meg inn å holde igjen noe sånt. Dårlig avslutning.

 

Må nå være det som er poenget da, att det ikke er en avlustning. Er jo klar for en runde til med en gang. Man må jo uansett få blåst det ut så det ikke blir igjen inni der :thumbup:

Endret av CoreTEC
Lenke til kommentar
Når jeg ikke har runka på ca. en uke (og jeg runker hver dag til vanlig), blir det en skikkelig sprut. Man kan også runke til man nesten kommer og så holde igjen og gjenta det mange ganger. Da spruter det også.

 

Dette fungerer faktisk. Om man stopper før orgasmen og dermed også spruten inntreffer, så starter opp igjen, gjentar dette et par ganger, da får man en kraftigere sprut. Men, det er en gigantisk risiko med dette..

 

Man kan nemlig stoppe for sent, pga det er jo så digg at man ikke vil stoppe sant, så fortsetter man LITT til, men det lille ekstra fyrte deg inn i oppskytningsfasen, og så var det gjort. Om du da skulle stoppe for å gjøre det du skulle gjort 15 sekunder tidligere, har du bare ødelagt hele orgasmen, og du fikk verken en så god orgasme du kunne fått, ei heller kan du starte opp igjen med det samme.

 

Ellers får man altså "større" sprut om det er lenge siden man har fått utløsning sist, dette er da logisk ettersom lagrene fulles opp osv, noe som kan bevises med nattlig sædavgang om man venter alt for alt for lenge. I tillegg vil det jo naturligvis være tommere enn det var om man tar en runk og så tar en til 1 time senere.

Lenke til kommentar
Når jeg ikke har runka på ca. en uke (og jeg runker hver dag til vanlig), blir det en skikkelig sprut. Man kan også runke til man nesten kommer og så holde igjen og gjenta det mange ganger. Da spruter det også.

 

Dette fungerer faktisk. Om man stopper før orgasmen og dermed også spruten inntreffer, så starter opp igjen, gjentar dette et par ganger, da får man en kraftigere sprut. Men, det er en gigantisk risiko med dette..

 

Man kan nemlig stoppe for sent, pga det er jo så digg at man ikke vil stoppe sant, så fortsetter man LITT til, men det lille ekstra fyrte deg inn i oppskytningsfasen, og så var det gjort. Om du da skulle stoppe for å gjøre det du skulle gjort 15 sekunder tidligere, har du bare ødelagt hele orgasmen, og du fikk verken en så god orgasme du kunne fått, ei heller kan du starte opp igjen med det samme.

 

Ja, og spruten kan komme på uønskede steder når du stoppper akkurat for sent : /

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...