Gå til innhold

Forumtreff Bergen II - Fredag 20. mars *Gjennomført*

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Regner med at jeg møter direkte på bowlingen forresten, litt unødvendig å reise via byn når det går til buss til Loddefjord rett nedenfor der jeg bor.

Edit: Damn, jeg forstår aldri funksjonen for automatisk sammenslåing av innlegg.

Endret av Peppep
Skrevet

Og jeg er usikker på om jeg rekker bowlingen, har mye annet på dagen/ettermiddagen fredag. Så det kan hende at jeg må komme rett til Petter, slik at det ikke blir til at jeg forsinker opplegget som sist. :p

Skrevet

Det går vist en buss fra straume til loddefjord halv 6 som sikkert er der omtrent samtidig som deres. Så jeg tar nok den isteden for å stresse inn til byn først. :)

Skrevet

Er det muligheter å parkere (over natta) på fornuftig vis i området vi ender opp i tilslutt, eller gjør eg lurt i å først dumpe bilen i sentrum og så busse ut til vestkanten?

Navnelapper og bowling høres ut som noe som trekker oppmerksomhet, kjør kanin mal! :cool:

(Det kunne forøvrig være særdeles passende med kaniner, da eg har bestemt at dere skal være prøvekaniner for kulinariske kreasjoner til dessert!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...